🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11248.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تعداد پتنت‌های سامسونگ الکترونیکس در سراسر دنیا از مرز ۲۰۰ هزار فراتر رفت

سامسونگ الکترونیکس از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون با ثبت ۷۰۰۰ پتنت جدید، تعداد پتنت‌های ثبت شده‌اش در کشورهای مختلف را به ۲۰۵,۸۱۶ مورد رسانده است. این شرکت هر سال پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رساند ...

سامسونگ الکترونیکس از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون با ثبت ۷۰۰۰ پتنت جدید، تعداد پتنت‌های ثبت شده‌اش در کشورهای - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - مختلف را به ۲۰۵,۸۱۶ مورد رسانده است. این شرکت هر سال پتنت‌های مختلفی را به ثبت می‌رساند و تاکنون صدها اختراع جدید در حوزه فناوری 5G نیز ثبت کرده است. اطلاعات آماری نشان می‌دهد که تعداد موارد ثبت اختراع توسط کره‌ای‌ها هر سال در حال افزایش است.

رسانه‌های محلی می‌گویند این شرکت از ابتدای سال جاری میلادی توانسته بالغ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - بر ۷۰۰۰ - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - پتنت جدید دیگر به آمار پتنت‌های قبلی ثبت شده خود اضافه کند که آماری بسیار چشمگیر محسوب می‌شود.

گفته می‌شود سامسونگ تاکنون بیش از دویست - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - هزار پتنت در حوزه فناوری‌های مربوط به نیمه هادی، راهکارهای مختلف در صنعت موبایل و تلویزیون‌های هوشمند در سراسر جهان ثبت کرده است. براساس گزارش یکی از رسانه‌های کره‌ای، بیشترین پتنت ثبت شده سامسونگ مربوط به ایالات متحده است و کره‌ای‌ها در این کشور تاکنون ۸۰,۶۳۳ پتنت جدید - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - برای فناوری‌های مختلف ثبت کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم

این در حالی است که گفته می‌شود سامسونگ در کره جنوبی نیز ۴۴,۲۷۱ پتنت ثبت کرده و از این زاویه تعداد - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - پتنت‌های ثبت شده در کره - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - جنوبی توسط سامسونگ در رتبه دوم بعد از آمریکا قرار دارد. آمارها نشان می‌دهند - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - که این شرکت در اروپا نیز ۳۹,۲۸۸ پتنت ثبت کرده است.

سامسونگ در چین و ژاپن نیز به ترتیب دارای ۱۸,۸۷۹ و ۹,۵۸۴ پتنت ثبت شده است. - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - از تعداد پتنت‌های ثبت شده توسط سامسونگ، ۱۳و۱۶۱ مورد نیز به اختراع‌های ثبت شده در سایر کشورهای جهان توسط کره‌ای‌ها مربوط می‌شود.

سامسونگ همزمان با ثبت پتنت‌های جدید، فناوری‌های نوین را به - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - دستگاه‌های خود اضافه می‌‌کند و یکی از شرکت‌هایی است که در بخش تحقیق و توسعه خود به خوبی هزینه می‌‌کند. همچنین این شرکت سعی می‌کند با ثبت پتنت‌های خود، دارایی‌های فکری - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر جعفریه استان قم - را حفظ کند تا سایر رقبا نتوانند مالکیت آن‌ها را در دست بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone