🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11257.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ سری ۷ احتمالا به خاطر مشکلات تولید با تاخیر به بازار می‌آید

گزارشی تازه می‌گوید تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ سری ۷ به خاطر پیچیدگی طراحی این محصولات به تاخیر افتاده است. مطابق اعلام خبرگزاری Nikkei Asia، منابع آگاه به ماجرا می‌گویند ...

گزارشی تازه می‌گوید تولید نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل موسوم به اپل واچ سری ۷ به خاطر پیچیدگی طراحی این محصولات به تاخیر افتاده است.

مطابق اعلام خبرگزاری Nikkei Asia، منابع آگاه به ماجرا - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - می‌گویند تامین‌کنندگان اپل از هفته گذشته تولید اپل واچ - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - سری ۷ را در مقیاس پایین آغاز کرده و از همان ابتدا با - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - چالش‌های اساسی در دستیابی به استانداردهای کیفی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - روبرو بوده‌اند.

سه منبع گفته‌اند که کیفیت پایین تولید احتمالا به خاطر پیچیدگی طراحی دستگاه‌هاست. اپل واچ سری ۷ تغییرات زیادی نسبت به نسل قبلی داشته و مونتاژکنندگان در هنگام سوار کردن قطعات و ماژول‌ها با مشکلات متنوعی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - مواجه هستند.

تامین‌کنندگان اپل به خاطر همین طراحی پیچیده که ظاهر لبه‌های اپل واچ را شبیه آیفون ۱۲ تخت می‌کند، تولید را موقتا متوقف کرده‌اند تا مهندسان موانع را برطرف کرده و شرایط را برای تولید انبوه آماده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - کنند. بر اساس گزارش امروز، اپل - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - واچ سری ۷ می‌تواند فشار خون را اندازه‌گیری کند و همین قابلیت پیچیدگی‌ها را بیشتر کرده - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - است.

تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس

سخت‌افزاری که امکان اندازه‌گیری فشار خون را داشته باشد، برای دریافت گواهی مقاومت در برابر آب کار سخت‌تری دارد و باید چالش‌های مهندسی بیشتری را پشت سر بگذارد. چند روز پیش در گزارشی به شما گفتیم که اپل احتمالا ۲۳ شهریور در مراسمی از آیفون ۱۳ پرده برمی‌دارد و شاید در همین مراسم اپل واچ سری ۷ را هم ببینیم.

حالا Nikkei Asia می‌گوید این زمان‌بندی ممکن است تحت تاثیر مشکلات تولید قرار بگیرد و به - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر لارستان استان فارس - تعویق بیفتد. با این حال، احتمال قوی‌تر این است که تاخیر در تولید موجب تاخیر در زمان عرضه شود و زمان‌بندی رونمایی را تغییر ندهد. برای مثال، تامین‌کنندگان اپل چند ماه پیش در زمینه تولید نمایشگر Mini-LED آیپد پرو جدید دچار مشکل شده بودند، ولی این مسئله رونمایی آیپد پرو M1 به تعویق نینداخت.

بلومبرگ هم در گزارشی بر طبق شنیده‌های منابع آگاه می‌گوید زمان عرضه احتمالا به خاطر طراحی جدید اپل واچ سری ۷ دچار تاخیر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone