🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11247.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گلکسی M32 5G با چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ رونمایی کرد

سامسونگ بالاخره گوشی گلکسی M32 5G را در بازار هند معرفی کرد. این گوشی میان‌رده 5G به دوربین اصلی چهارگانه و چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده است. گلکسی M32 5G در حالت کلی شباهت زیادی ...

سامسونگ بالاخره گوشی گلکسی M32 5G را در بازار هند معرفی کرد. این گوشی میان‌رده 5G به دوربین اصلی چهارگانه و چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده است.

گلکسی M32 5G در حالت کلی شباهت زیادی به گلکسی A32 5G دارد. این گوشی هوشمند کره‌ای‌ها از نمایشگر ۶.۵ اینچی TFT LCD با برش Infinity-V بهره - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - می‌برد. رزولوشن این نمایشگر اچ‌دی پلاس و نسبت تصویرش ۲۰:۹ است. در - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - برش بالای نمایشگر دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته و رفرش ریت این پنل هم ۶۰ هرتزی است.

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش از دوربین اصلی چهارگانه استفاده کرده که سنسور اصلی‌اش ۴۸ مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد.

گلکسی M32 5G به چیپ دیمنسیتی ۷۲۰ مجهز شده و در نسخه پایه از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. مدل بعدی دارای ۸ گیگابایت رم است اما همچنان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم

این دستگاه بطور پیش فرض از رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - و سامسونگ گفته تا دو نسخه اصلی اندروید برای آن بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - منتشر می‌کند. گلکسی M32 5G همچنین به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به پورت USB-C، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و شبکه ارتباطی 5G، بلوتوث ۵.۰ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. سامسونگ برای این محصولش از بدنه پلی‌کربناتی استفاده کرده و روی نمایشگرش گوریلا گلس ۵ کشیده است.

قیمت گلکسی M32 5G در نسخه پایه برابر - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر سلفچگان استان قم - ۲۸۲ دلار است و مدل مجهز به ۸ گیگابایت رم با قیمت ۳۱۰ دلار فروخته می‌شود. سامسونگ به کاربرانی که خریدشان را از طریق کارت اعتباری انجام دهند، ۲۷ دلار تخفیف می‌دهد، البته در حقیقت این هزینه را به آن‌ها برمی‌گرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone