🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  4. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11258.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آخرین آمار واردات موبایل به ایران؛ ثبات سامسونگ، افزایش سهم شیائومی و کاهش سهم هواوی

جدیدترین آمار رسمی منتشر شده از بازار موبایل نشان می‌دهد طی 12 ماه گذشته 16میلیون و 700هزار گوشی تلفن همراه در بازار فروخته و در شبکه ارتباطی کشور فعال شده است. در میان برندهای مختلف، ...

جدیدترین آمار رسمی منتشر شده از بازار موبایل نشان می‌دهد طی 12 ماه گذشته 16میلیون و 700هزار گوشی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - تلفن همراه در بازار فروخته و در شبکه ارتباطی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - کشور فعال شده است. در میان برندهای مختلف، اگرچه سامسونگ هم‌چنان بیشترین سهم را از بازار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - موبایل ایران داشته، اما شیائومی در حال نزدیک کردن خود به این غول کره‌ای است.

طبق آمار منتشر شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل سامسونگ، شیائومی و اپل بیشترین سهم را از بازار ایران دارند و البته بیش از ۸۵ درصد بازار متعلق به گوشی‌های شیائومی و سامسونگ است. همچنین این آمار حکایت از ثابت ماندن تقریبی میزان واردات گوشی به کشور نسبت به سال گذشته دارد.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان

در مقایسه با آمار انتشار یافته در خردادماه از سوی این انجمن، سهم سامسونگ از بازار ایران ثابت مانده است. اما شیائومی با وجود محدودیت‌های ایجاد شده از سوی سازمان تنظیم مقررات رادیویی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - برای واردت برخی از مدل‌های پرفروش آن و با وجود کاهش 50 درصدی واردات گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - این برند در مردادماه هم چنان مورد استقبال خریداران ایرانی است و توانسته در سه ماه گذشته سهم خود را از بازار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - موبایل ایران 4 درصد افزایش داده و به 33 درصد برساند. گوشی‌های آیفون نیز - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - در سه ماه گذشته نیز سهم‌شان یک درصد افزایش یافته است.

با توجه به انتشار گزارش شرکت تحقیقاتی «کانترپوینت» در مرداد ماه امسال مبنی بر - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - این که شیائومی در ماه ژوئن ۲۰۲۱ برای اولین بار جایگاه پرفروش‌ترین برند موبایل جهان - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - را از سامسونگ و اپل ربوده است، افزایش سهم شیائومی در بازار - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - ایران موضوعی دور از انتظار نبود. شاید اگر محدودیت‌های داخلی برای مدل‌های پرفروش این گوشی نبود، اکنون شاهد سهم بیشتر شیائومی در بازار ایران بودیم.

تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان

اما یکی دیگر از نکات قابل تامل این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - آمار، کاهش جایگاه نوکیا و هواوی است. این - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - دو برند در حالی که طی سال 98 پس از سامسونگ بیشترین سهم را از بازار موبایل ایران داشتند اکنون به پایین‌ترین جایگاه رسیده‌اند. طبق آمار منتشر شده از سوی انجمن واردکنندگان موبایل - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - در اردیبهشت 99، طی سال 98 - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - تعداد 15 میلیون و 380 هزار دستگاه موبایل وارد کشور - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - شد که از این تعداد چیزی بالغ بر 14 میلیون آن توسط مصرف کنندگان در شبکه ارتباطی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - تلفن همراه کشور فعال شده بود. همچنین تعداد یک میلیون و پانصد هزار دستگاه موبایل از طریق رویه تجاری و مسافری در اسفند 98 وارد کشور شده بود - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - که یک میلیون و 300 هزار دستگاه از آن در شبکه فعال بود.

در آن زمان سامسونگ با - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - 56 درصد، نوکیا با 17 درصد، هواوی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - با 9 درصد، شیائومی - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - با 7 درصد، اپل با 5 درصد و آنر با 3 درصد رتبه‌های اول تا ششم را به لحاظ سهم بازار به خود اختصاص داده بودند. حذف شدن آنر در لیست موبایل‌های وارد شده در سال 99 نیز نشان می‌دهد که بخت و اقبال این برند در بین کاربران ایرانی نیز کمتر شده است.

برندهای ایرانی یک - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - درصد از بازار موبایل را هم تشکیل نمی‌دهند

نکته قابل توجه دیگر در لیستی که توسط انجمن واردکنندگان موبایل منتشر شده اینست که - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - برندهای ایرانی موبایل جایگاه یک درصدی هم در بین کاربران ندارند. این در حالی است که در سالیان گذشته پروژه گوشی ملی جدی‌تر گرفته شد و شرکت‌های ایرانی جدیدی در زمینه تولید گوشی شروع به فعالیت کردند اما به نظر می‌رسد همچنان سهم هیچ یک از این برندها به رقم - تعمیرات لباسشویی بکو در شهر هرسین استان کردستان - خاصی در بازار نرسیده است.

کاهش فروش هواوی نیز تنها مختص ایران نبوده و در سراسر دنیا این غول چینی با مشکل فروش گوشی‌های خود رو به رو شده است. این ماجرا پس از تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت و قطع همکاری گوگل رخ داد که در جدیدترین گوشی‌های هواوی خبری از سرویس‌های شرکت گوگل نیست. باید دید هواوی با سیستم عامل هارمونی و راه‌حل‌هایی که برای گوشی‌های جدید خود ارائه داده می‌تواند به بازی برگردد یا خیر چرا که مشکل اصلی این شرکت در حال حاضر بخش نرم‌افزار است و در سال‌های اخیر نشان داده که می‌تواند در حوزه سخت‌افزار موفق عمل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone