🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11245.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

آتش گرفتن موبایل سامسونگ باعث تخلیه فوری هواپیمای خطوط آلاسکا شد

مسافران پرواز خطوط هوایی آلاسکا به مقصد سیاتل، به دلیل آتش گرفتن یک دستگاه گوشی هوشمند که گفته می‌شود گلکسی A21 سامسونگ بوده، مجبور شدند دقایقی بعد از فرود به سرعت هواپیما را ترک کنند. ...

مسافران پرواز خطوط هوایی آلاسکا به مقصد سیاتل، به دلیل آتش گرفتن یک دستگاه گوشی هوشمند که گفته می‌شود گلکسی A21 سامسونگ بوده، مجبور شدند دقایقی بعد از فرود به سرعت - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - هواپیما را ترک کنند.

خوشبختانه این حادثه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - دقایقی بعد از فرود هواپیما در فرودگاه رخ داده و به دلیل شدت آتش سوزی خدمه پرواز مجبور شدند مسافران را به صورت اضطراری از هواپیما تخلیه کنند. شاهدان عینی این اتفاق را یک آتش سوزی عادی و جزئی توصیف نمی‌کنند و می‌گویند شدت دود فضای کابین هواپیما را کاملا پر کرده بود.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان

سخنگوی خطوط هوایی آلاسکا ضمن تایید آتش گرفتن موبایل در کابین هواپیما اعلام کرد به دلیل سوختگی کامل موبایل مذکور، امکان تشخیص مدل دستگاه مقدور نبود ولی یکی از مسافران تایید کرده که موبایل آتش گرفته گلکسی A21‌ سامسونگ است. هرچند از بقایای سوخته گوشی نمی‌توان این موضوع را تشخیص داد.

ظاهرا در زمان آتش گرفتن موبایل، دود شدیدی فضای کابین هواپیما را - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - پر کرده تا جایی که مسافران دچار استرس شدید شده‌اند. خدمه پرواز نیز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - برای مهار آتش سوزی از کپسول آتش نشانی استفاده کردند. به دلیل دود - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - شدید ناشی از آتش‌ گرفتن موبایل، مسافران از داخل کابین هواپیما تخلیه شدند و دو نفر از آنها در بیمارستان محلی تحت درمان قرار گرفتند.

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان

یکی از مسافران این پرواز در توییتر با انتشار توییتی تایید کرد که آن چنان فضای کابین مملو از دود شده بود که بسیاری از مسافران دچار ترس شدید شده بودند.

سخنگوی خطوط هوایی آلاسکا - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - نیز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - تایید کرده مسافران این پرواز بعد از تخلیه هواپیما با اتوبوس به پایانه منتقل شده‌‌اند. سامسونگ هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده، - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر آوج استان زنجان - ولی این حادثه یادآور اتفاق‌های مربوط به گلکسی نوت ۷ است. باید دید کره‌ای‌ها چه واکنشی به انتشار این خبر نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone