🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43351.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیا گلکسی نوت ۸ در چهار نسخه مختلف عرضه می شود؟

گلکسی نوت 8 سامسونگ به عنوان یک از مورد انتظارترین و خبرسازترین موبایل های سال 2017، که تا کنون تصاویر و اخبار زیادی از آن در فضای اینترنت منتشر شده، توانسته گواهی سازمان «FCC» را ...

گلکسی نوت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - 8 سامسونگ به عنوان یک از مورد انتظارترین و - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خبرسازترین موبایل های سال 2017، که تا کنون تصاویر و اخبار زیادی از آن در فضای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اینترنت منتشر شده، توانسته گواهی سازمان «FCC» را به دست آورد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

البته جزئیات خاصی از مشخصات فنی نوت 8 در گواهی FCC دیده نمی شود اما بر اساس این سند می - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دانیم که حداقل چهار مدل مختلف از فبلت پرچمدار سامسونگ عرضه خواهد شد که از این میان 1 نسخه در کره جنوبی، و 3 نسخه دیگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در ویتنام به تولید می رسند.

گلکسی نوت 8 در چهار مدل مختلف تولید می شود

بر اساس گزارشات از مجموع چهار مدل، دو نسخه برای ایالات متحده آمریکا (یکی به صورت - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آنلاک و دیگری برای اپراتورها) در نظر گرفته شده که - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با چیپست اسنپدراگون به بازار این کشور عرضه می شوند، و یک نسخه هم برای بازارهای جهانی و با چیپست اگزینوس تولید خواهد - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شد. چهارمین مدل اما فاقد قابلیت های برقراری ارتباط - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بوده و به عنوان نسخه نمایشی در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

گفتنی است اطلاعات مذکور از اظهارات تحلیلگران به دست - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رسیده و صحت آنها در زمان معرفی رسمی، و انتشار اطلاعات مربوطه از سوی شرکت سازنده تأیید - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یا رد خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone