🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21794.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هند به چین دوم تبدیل می‌شود؛ اصلاح گسترده قوانین برای افزایش تولید موبایل

هند برای تشویق و گسترش تولیدات داخلی توسط شرکت‌های مطرح مانند اپل و سامسونگ اقدامات اساسی انجام داده. این کشور برای افزایش تولیدات، تغییراتی در بندهای برنامه تشویقی مرتبط با تولید (PLI) اعمال می‌کند. هند ...

هند برای تشویق و گسترش تولیدات داخلی توسط شرکت‌های مطرح مانند اپل و سامسونگ اقدامات اساسی انجام داده. این کشور برای افزایش تولیدات، تغییراتی در بندهای برنامه تشویقی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - مرتبط با تولید (PLI) اعمال می‌کند.

هند با این تغییرات قصد دارد میزان سرمایه‌گذاری خارجی مخصوصا سرمایه‌گذاری شرکت‌های آمریکایی را در کشور خود افزایش دهد و هند را به یک شریک مناسب در استراتژی «چین بعلاوه یک» تبدیل کند. در سال‌های گذشته اقتصاد چین رشد پایداری داشته و همین موضوع باعث افزایش درآمد نیروی کار شده که برای شرکت‌ها خوشایند نیست.

افزایش هزینه‌های مربوط به نیروی کار شرکت‌ها را به این فکر انداخته که خط تولید خود را به کشورهای آسیایی دیگر مانند ویتنام، تایلند و کامبوج منتقل کنند. این اقدامات در راستای بخش بعلاوه یک استراتژی آن‌ها انجام می‌شود و اپل یکی از شرکت‌هایی است که قصد دارد تولید محصولات خود در هند را - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - افزایش دهد.

در حال حاضر بیشتر محصولات اپل در کشور چین تولید می‌شوند، البته این شرکت برخی از گوشی‌های هوشمند خود مانند آیفون ۷، آیفون X و آیفون XR را در هند می‌سازد تا دیگر مالیات ۱۰۰ دلاری واردات را پرداخت نکند. با وجود اینکه هند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان محسوب می‌شود، مردم آن قدرت خرید پایینی دارند که آن را تبدیل به بازار مناسبی برای برخی شرکت‌ها مانند شیائومی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان

هند بسیاری از بندهای قانون PLI را حذف کرده که یکی از آن‌ها، ارزیابی ۴۰ درصدی ارزش کارخانه و ماشین - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - آلات وارد شده به این کشور است. بخش‌های مختلفی برای مشوق‌های برنامه PLI دولت تغییر کرده که یکی از آن‌ها نگرانی‌های زیادی را برای شرکت‌ها در پی داشته. بر اساس این بند، اگر دولت محلی پول کافی در اختیار نداشت، می‌توانست مشوق به شرکت‌ها پرداخت نکند که هم اکنون این بند اصلاح شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - است.

از اصلاحات دیگر در قوانین PLI می‌توان به کاهش بیش از حد اطلاعات تجاری که دولت برای اشتراک به آن‌ها نیاز داشت و همچنین بندهایی که امکان تغییر یکجانبه قوانین سرمایه‌گذار را برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - دولت مجاز می‌دانست، اشاره کرد.

اپل می‌تواند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - از این تغییرات بهره ببرد و با انتقال خط تولید خود به هند، علاوه بر دریافت مشوق‌های مالی، هزینه تولید خود را نیز کاهش دهد و در نتیجه آیفون‌ها را با قیمت مناسب‌تری در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - اختیار مشتریان هندی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - قرار دهد. در گذشته گزارش‌ها به انتقال بخشی از خط تولید این شرکت به هند اشاره کرده بودند.

شرکت‌های «ویسترون» و «فاکسکان» احتمالا بخشی از خط تولید خود را به هند منتقل می‌کنند. دیگر تولیدکننده آیفون، «پگاترون» نیز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - احتمالا بخش بزرگی از تولیدات خود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - را به هند منتقل خواهد کرد. علاوه بر اپل، سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - مانند سامسونگ، اوپو و ویو به لطف تغییرات در PLI بدنبال افزایش میزان تولیدات خود در این کشور هستند.

حالا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر تویسرکان استان همدان - که این کشور تصمیم به اعمال این تغییرات گرفته، احتمالا گزارش‌های گذشته به حقیقت می‌پیوندند و میزان تولید آیفون‌ها در هند افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone