🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  2. سوال: چرا ریموت(کنترل) دستگاه من به درستی کار نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  3. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35366.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل سرانجام فست شارژر Type-C را درون جعبه های آیفون قرار می دهد؟

سرعت بخشیدن به فرایند زمانبر شارژ شدن گوشی از جمله دلمشغولی های این روزهای کاربرانی است که تلفن های هوشمندی با نمایشگرهای بسیار با کیفیت و چیپست های قدرتمند تشنه انرژی را در دست دارند. ...

سرعت بخشیدن به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فرایند زمانبر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شارژ شدن گوشی از جمله دلمشغولی های این روزهای کاربرانی است که تلفن های هوشمندی با نمایشگرهای بسیار با کیفیت و چیپست - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های قدرتمند تشنه انرژی را در دست دارند.

با در نظر داشتن همین نیاز نیز شرکت ها تکنولوژی فست شارژر را به محصولات خود اضافه کردند و اپل نیز به پیروی از همین مساله آیفون های سال ۲۰۱۷ را به این قابلیت مجهز کرد. - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - البته دارندگان این موبایل ها برای آنکه بتوانند آیفون های خود را با استفاده از تکنولوژی مذکور شارژ کنند باید هزینه اضافه ای را صرف خرید شارژرهای پشتیبانی کننده از آن میکردند. با این حال به نظر می - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رسد که خبرهای - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خوبی برای خریداران آیفون های ۲۰۱۸ (که شهریورماه معرفی می شوند) در راه باشد.

در ابتدای این مطلب تصاویر احتمالی مربوط به نمونه اولیه فست شارژر ۱۲ واتی USB-C اپل را مشاهده می کنید که به تکنولوژی شارژ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سریع مجهز است. پیش بینی شده که این شارژر همراه با آیفون های ۲۰۱۸ در اختیار خریداران قرار داده شود که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شهریور ماه امسال معرفی می - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شوند. به لطف این گجت کاربران آیفون قادر خواهند بود که سریع تر از حد معمول موبایل های خود را شارژ  نمایند و نیازی هم به پرداخت هزینه اضافه برای این خرید نخواهند داشت.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد و فست شارژر جدید درون جعبه آیفون های ۲۰۱۸ قرار داشته باشد آنگاه می توان انتظار داشت که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یک کابل USB-C هم آن را همراهی نماید. این یعنی شارژر جدید جدای از آنکه می تواند آیفون ها را با سرعت بیشتری شارژ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کند امکان اتصال مستقیم آیفون های ۲۰۱۸ به مک بوک یا مک بوک پرو را - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هم بدون نیاز به دانگل میسر می کند چراکه هر دوی این لپ تاپ ها از پورت های Type-C USB بهره می برند.

شارژری که هم اکنون اپل درون جعبه های آیفون قرار - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می دهد ۵ واتی است که برای شارژ شدن دستگاه با حداکثر سرعت ممکن اندکی پایین است.

همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم هم، اپل آیفون ۸، ۸ پلاس و 10 را به قابلیت شارژ سریع مجهز کرد اما برای استفاده از این ویژگی کاربر باید یک شارژر قدرتمندتر با پشتیبانی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - از استاندارد  USB Power Delivery را خریداری نماید که ۴۹ دلار قیمت دارد.

در انتها لازم است مجددا خاطرنشان کنیم که تصویر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - لو رفته از فست - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شارژر جدید به یک نمونه مهندسی اشاره دارد و هنوز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - صحت آن از جانب اپل تایید نشده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone