🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30713.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

الوپارک رزرو پارکینگ‌های فرودگاه مهرآباد را آنلاین کرد

رزرو آنلاین جای پارک یکی از ملزومات شهر هوشمند به حساب می‌آید و استارتاپ الوپارک در این زمینه بیش از 7 ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه توانسته با 75 پارکینگ ...

رزرو آنلاین جای پارک یکی از ملزومات شهر هوشمند به حساب - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌آید و استارتاپ الوپارک در این زمینه بیش از 7 ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه توانسته با 75 پارکینگ آنلاین در سیستم خود، خدمات جالب توجهی را به کاربرانش ارائه دهد. الوپارک در تازه ترین اقدام خود با فرودگاه مهرآباد وارد همکاری شده و از این پس تمامی مسافران می‌توانند با رزرو آنلاین پارکینگ‌های فرودگاه، با خیالی آسوده‌تر سفر خود را آغاز کنند.

«سعید امینیان» بنیان گذار و مدیر عامل الو پارک در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که برای رزرو جای پارک هیچ هزینه مازادی از کاربر دریافت نمی‌شود و بلکه بیست درصد تخفیف هم با رزرو آنلاین تمامی پارکینگ‌ها، از - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - جمله پارکینگ مهرآباد برای کاربران در نظر گرفته شده است:

«ما با مدیران پارکینگ‌های فرودگاه صحبت کردیم و توافقی حاصل شده که مسافران بتوانند از قبل جای پارک خود را به صورت آنلاین و با استفاده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - از اپلیکیشن الوپارک رزرو کنند. تمامی نیروهای اجرایی پارکینگ آموزش‌های لازم را دیده‌اند و دستگاه‌ها و تجهیزات ملزوم نیز به پارکینگ ترمینال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - شماره یک و دو مهرآباد داده شده تا هیچ مشکلی برای پذیرش مشتریان به وجود نیاید.»

امینیان می‌گوید که مجموعه آنها با برخی سایت‌های فروش آنلاین بلیت و همچنین دفاتر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - فروش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - آنلاین شرکت‌های هواپیمایی صحبت کرده‌اند تا بتوانند در آینده‌ای نه چندان دور، در کنار رزرو و خرید آنلاین بلیت هواپیما، رزرو آنلاین پارکینگ را نیز برای مسافر داشته باشند به طوری که شخص در همان لحظه خرید بلیت، بتواند پارکینگ خودش را هم رزرو کند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی

مدیرعامل الوپارک می‌گوید تاکنون - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - با شهرداری تهران و سازمان‌ فناوری و اطلاعات این مجموعه جلساتی داشتند تا استفاده از ظرفیت استارتاپ الوپارک در جهت چشم انداز شهر هوشمند تهران بررسی شود او باور دارد که الوپارک می‌تواند گامی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - برای هوشمندسازی شهر تهران - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - باشد و مشکل جای پارک و اتلاف وقت شهروندان در این زمینه را تقلیل دهد.

«از پاییز امسال امکانی را فراهم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - کردیم که از فضاهای پارک‌های شخصی و خصوصی که صاحبان آنها تمایل به عرضه آنها دارند (با رعایت ملاحظات و قوانین) در پلتفرم الوپارک استفاده کنیم تا در جهت جبران کمبود جای پارک. گامی برداشته شود»

الوپارک علاوه بر شهر تهران از یک ماه پیش در شهر قم نیز فعال شده است و قصد دارد در فازهای بعدی خود وارد کلانشهرهایی که مشکل پارکینگ دارند بشود.
در این سیستم کاربران اعلام می‌کنند که از چه ساعت تا چه ساعتی می‌خواهند در پارکینگ بمانند و سپس بر اساس آن قیمت محاسبه و قیمت به آنها اعلام می‌شود و هزینه به شکل آنلاین پرداخت می‌شود. در نهایت کد رزروی به کاربر صادر می شود که هنگام ورود به پارکینگ به متصدی پارکینگ اعلام می کنند

بر اساس آمارهای اعلام شده در تهران 4 برابر ظرفیت خود خودرو تردد دارد و همین باعث شده که جای پارک در تهران به یکی از دغدغه‌های شهروندان تبدیل شود؛ معضلی که کارشناسان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر دلیجان استان مرکزی - حوزه، رفع آن را تنها در گرو افزایش تعداد پارکینگ‌ها و البته هوشمندسازی عرضه و تقاضای جای پارک می‌دانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آبستا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سایت ***** لباسشویی وستینگهاوس WWF8024M5WA شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone