🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30711.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

آیکون جدید iOS از حذف بریدگی نمایشگر و دکمه هوم آیپد پرو 2018 خبر می‌دهد

چندی پیش با انتشار پنجمین نسخه بتا از iOS 12 شاهد حضور آیکون کوچکی بودیم که یک دستگاه آیپد بدون دکمه هوم، بریدگی نمایشگر و البته با گوشه های گرد را نمایش می داد. البته ...

چندی پیش با انتشار - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - پنجمین نسخه بتا از iOS 12 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - شاهد حضور آیکون کوچکی بودیم که یک دستگاه آیپد بدون دکمه هوم، بریدگی نمایشگر و البته با گوشه های گرد را نمایش می داد. البته آیکون مذکور بسیار کوچک بود و جزئیات واضحی نداشت، اما حالا نسخه باکیفیتی از آن منتشر شده که طراحی آیپد پرو 2018 را بهتر از قبل نمایش می دهد.

همان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - طور که احتمالاً می دانید کمپانی اپل فردا 30 اکتبر مراسمی را در شهر نیویورک برگزار خواهد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - کرد و به احتمال زیاد، آیپد پرو 2018 طی آن معرفی خواهد شد. البته تا این لحظه اخبار و پیش - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - بینی های متفاوتی در زمینه طراحی دیوایس مورد بحث منتشر شده که برخی از آنها با یکدیگر در تضاد هستند.

کمپانی اپل فردا 30 اکتبر مراسمی را در شهر نیویورک برگزار خواهد کرد

اما انتشار تصویر آیکون جدید تا حدودی بعضی از مسائل را روشن کرده و حالا تقریباً مطمئنیم که آیپد پرو 2018 فاقد دکمه هوم و بریدگی نمایشگر خواهد بود. با این حال - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - حاشیه های صفحه نمایش در محصول اپل به نسبت ضخیم تر از آیفون های جدید بوده که این موضوع را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - تا حدودی می توان به زبان طراحی آیکون ها در محیط iOS نسبت داد؛ چرا که برای سهولت در تشخیص جزئیات، معمولاً بعضی از بخش های آیکون پررنگ تر یا درشت تر از حالت عادی ترسیم می شوند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل

نکته جالب دیگر، حضور دکمه پاور در قسمت بالای دستگاه است که با دیزاین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - آیفون های سری جدید اپل (که دکمه پاور را به کنار بدنه منتقل کرده اند) تفاوت داشته و ممکن است این ویژگی در محصول نهایی متفاوت باشد.

گفتنی است به دور از توجه به جزئیات، مطمئناً فردا شاهد تغییرات اساسی در طراحی آیپد پرو 2018 خواهیم - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر خلخال استان اردبیل - بود و باید دید که اپل چه برنامه های دیگری برای حفظ و ارتقاء جایگاه تبلت های خود در بازار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone