🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27813.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چگونه در فتوشاپ انعکاس آب بسازیم؟

استفاده از انعکاس آب برای عکاسی، یکی از آن ترفندهایی است که می‌تواند زیبایی بیشتری به تصاویر ببخشد. با این حال تمام منظره‌ها دارای محیط‌های آبی نیستند و بدون آب هم حداقل با خود دوربین ...

استفاده از انعکاس آب برای عکاسی، یکی از آن ترفندهایی است که می‌تواند زیبایی بیشتری به تصاویر ببخشد. با این حال تمام منظره‌ها دارای محیط‌های آبی نیستند و - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - بدون آب هم حداقل با خود دوربین نمی‌توان از این روش استفاده کرد.

با این حال فوتوشاپ قابلیتی را فراهم کرده تا حتی اگر آبی در محیط حضور نداشت، با چند حرکت ساده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - انعکاس منظره را به‌تصویر کشید. اگر دوست دارید با این ترفند آشنا شوید راهنمای «چگونه در فوتوشاپ انعکاس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - آب درست کنیم؟» را از دست ندهید.

مرحله اول

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

در اولین قدم عکسی که می‌خواهید تغییر - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - دهید را در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - فوتوشاپ باز کنید. سپس - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - به بخش Image بروید، روی Canvas Size کلیک کرده و گزینه Height (ارتفاع) را دو برابر نمایید. قبل از اینکه OK را بزنید، در قسمت Anchor نمای بالایی (فلش روبه‌بالا) - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - را انتخاب کنید تا فضای ایجاد شده پایین عکس بیاید.

مرحله دوم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

حالا نوبت به ساخت انعکاس رسیده است. لایه اصلی را کپی کرده (با دکمه میان‌بر Ctrl+J) و اگر دوست داشتید اسم آن را Reflection بگذارید. سپس به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - آدرس Edit>Transform>Flip - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - Horizontal در فوتوشاپ بروید.

مرحله سوم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

وقتش رسیده کمی عکس را تار کنیم. به آدرس Filter>Blur>Motion Blur بروید، زاویه (Angle) را رویه 90 درجه بگذارید و برای فاصله (Distance) هم 30 پیکسل را انتخاب کنید.

مرحله چهارم

گزینه Smudge Tool را پیدا کنید (در نوار ابزار سمت چپ قرار دارد)، سپس اندازه قلم (Size) را روی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - 150 پیکسل بگذارید، شدت (Hardness) درجه 0 و استحکام (Strength) هم 20 درصد باشد. حالا از این ابزار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - برای ایجاد بی‌نظمی‌های سطح - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - آب کمک بگیرید. اگر هم دوست داشتید تغییراتی در تنظیمات بدهید تا در نهایت به نتیجه دلخواه برسید.

مرحله پنجم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

نوبتی هم باشد، نوبت ساخت امواج آب است. یک لایه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - جدید با پس زمینه رنگ سفید بسازید (Ctrl+Shift+N را بزنید) و در مرحله بعد به آدرس Filter>Noise>Add Noise بروید. در اینجا مقدار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - نویز (Amount) را روی 400 درصد بگذارید و تیک‌های Gaussian و Monocromatic را هم بزنید.

مرحله ششم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

دوباره به آدرس Filter>Blur>Motion Blur در فوتوشاپ بروید. زاویه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - (Angle) را رویه 0 درجه بگذارید و برای فاصله (Distance) هم 40 پیکسل را انتخاب کنید. حالا باید تغییراتی در کنتراست بدهیم. بنابراین Ctrl+L را زده و برای هر بخش، رقم‌های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - مشخص شده را بنویسید:

  • Input Black: 147
  • Midtones: 1,53
  • Input White: 219

مرحله هفتم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

برای اینکه امواج آب واقعی‌تر به‌نظر برسند می‌توان روی چشم‌انداز یا همان پرسپکتیو هم کار کرد. در نوار بالای صفحه بخش Edit را انتخاب کنید، در صفحه باز شده Transform را پیدا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - کرده و سپس به Perspective بروید. در اینجا نشانگر موس را گوشه پایین عکس (سمت چپ یا راست، فرقی نمی‌کند) ببرید و به سمت بیرون بکشید. عکس بالا را ببینید، باید چنین چیزی به دست بیاید.

مرحله هشتم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

به آدرس Filter>Blur>Gaussian Blur بروید. Radius را روی 3 پیکسل بگذارید و OK را بزنید. سپس در پایین سمت راست که لایه‌ها قرار دارند - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - Opacity را در 30 - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - درصد تنظیم کرده و حالت لایه (معمولا به صورت پیش فرض Normal است) را روی Soft Light بگذارید.

مرحله نهم

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل

به عنوان قدم پایانی ابتدا لایه قبلی را کپی کنید. بعد Ctrl + I را بزنید (برای معکوس کردن رنگ‌ها)، Opacity را در 25 درصد تنظیم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - کرده و حالت لایه را Overlay قرار دهید. فقط یک نکته: تا الان چهار لایه باید ساخته شده باشد، این دو - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر سرعین استان اردبیل - لایه جدید را بین لایه اول (عکس اصلی) و لایه Reflection بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone