🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15320.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اینتل با تولید تراشه برای خودروسازها به جنگ کمبود قطعات نیمه‌رسانا می‌رود

اینتل می‌خواهد ظرف ۶ تا ۹ ماه آینده تولید تراشه‌های نیمه‌رسانا برای شرکت‌های خودروسازی را آغاز کند. هدف این شرکت کمک به مشکل کمبود جهانی تراشه‌هاست که موجب تعطیلی خط تولید برخی از شرکت‌های خودروسازی ...

اینتل می‌خواهد ظرف ۶ تا ۹ ماه آینده تولید تراشه‌های نیمه‌رسانا برای شرکت‌های خودروسازی را آغاز کند. هدف این شرکت کمک به مشکل کمبود جهانی تراشه‌هاست که موجب تعطیلی خط تولید برخی از شرکت‌های خودروسازی از جمله جنرال موتورز شده است.

«پت گلسینگر»، مدیرعامل اینتل در گفتگو با خبرگزاری رویترز گفته این شرکت در حال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - مذاکره با شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودروسازهاست تا تولید تراشه‌ها را در کارخانه‌های خود برعهده بگیرد. اگر همه‌چیز مطابق برنامه پیش برود، اینتل امیدوار است که ظرف ۶ تا ۹ ماه آینده خطوط تولید خود را راه‌اندازی کند.

گلسینگر ماه گذشته کسب و کار جدیدی موسوم به «خدمات تولیدی اینتل» را معرفی کرد که در واقع یک «واحد کسب و کار تولیدی مستقل» خواهد بود. این شرکت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌خواهد کارخانه‌های خود را به تولید تراشه‌های x86، آرم و RISC-V - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - برای سایر شرکت‌ها اختصاص دهد. اینتل در آن بیانیه گفته بود که می‌خواهد ۲۰ میلیارد دلار برای توسعه کارخانه خود در آریزونا هزینه کند تا بهتر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - بتواند پاسخگوی نیاز همکارانش باشد. با این حال، گفته شده که این سرمایه‌گذاری از طرح جدید اینتل جداست.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان

صنعت خودرو یکی از صنایعی است که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - بیشترین آسیب را از کمبود جهانی تراشه‌ها دیده. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - اگر اینتل بتواند تا پایان سال ۲۰۲۱ برای خودروها تراشه بسازد، مسیری تازه برای رفع مشکل کمبود قطعات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - در خط تولید شرکت‌های خودروسازی ایجاد می‌شود.

کمبود تراشه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - به حدی رسیده که دولت بایدن را وادار به مداخله کرده است. رئیس جمهور آمریکا در فرمانی اجرایی خواستار بازبینی در زنجیره تامین نیمه‌رساناها شد و دیروز میزبان مدیران شرکت‌هایی نظیر اینتل، گوگل، فورد، جنرال موتورز، TSMC و دل بود. کاخ سفید چند روز پیش از نمایندگان کنگره آمریکا خواست تا بودجه جدیدی را برای مبارزه با مشکل کمبود تراشه‌ها در نظر بگیرند. در بخشی از این طرح - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - سرمایه‌ای ۱۵۰ میلیون دلاری درخواست شده بود تا بخشی از تراشه‌ها در داخل خاک این کشور تولید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - شود.

دولت آمریکا همچنین قبلا در ماه مارس از طریق برنامه‌ای موسوم به «برنامه مشاغل آمریکایی» خواستار بسته‌ای ۲ تریلیون دلاری شده بود - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر لاهیجان استان گیلان - حوزه تولید تراشه‌ها را هم با اختصاص سرمایه‌ای ۵۰ میلیارد دلاری تحت پوشش قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone