🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27809.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

رندر رسمی پیکسل ۴ گوگل منتشر شد

گوگل روز گذشته تصویری از پیکسل ۴ را توییت کرد؛ گوشی هوشمندی که قرار نیست تا مهرماه سال جاری وارد بازار شود. ارسال این توییت بعد از انتشار رندرهایی از پیکسل ۴ طی روزهای اخیر ...

گوگل روز گذشته تصویری از پیکسل ۴ را توییت کرد؛ گوشی هوشمندی که قرار نیست تا مهرماه سال جاری وارد بازار شود.

ارسال - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - این توییت بعد از انتشار رندرهایی از پیکسل ۴ طی روزهای اخیر صورت می گیرد که همگی حاکی از تغییر زبان طراحی موبایل های گوگل در نسل جدید هستند. تیم پیکسل در کنار رندر یاد شده این جمله - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - را هم توییت کردند:

منتظر بمانید تا ببینید چه کارهایی را میتواند انجام دهد.

این تصویر رسمی که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - از سوی خود شرکت سازنده منتشر شده دست کم دو دوربین اصلی و یک سنسور ثالث را در برآمدگی بزرگ پشت بدنه پیکسل ۴ نشان می دهد. علاوه بر این چند نقطه ریز هم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - در لبه پایین سمت راست ماژول دوربین دیده می شود که احتمال می رود به میکروفن تعلق داشته باشند. اینکه لنز ثانویه برای گرفتن پرتره روی بدنه تعبیه شده یا عکاسی با زاویه واید را برای دارنده - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - گوشی محقق می کند مساله ایست که درک آن نیازمند گذر زمان است. جدای از این موضوع یک دکمه سفید یا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - خاکستری پاور و همچنین لوگوی 5G هم روی بدنه این گوشی دیده می شود که پشتیبانی آن از نسل پنجم شبکه موبایلی را ثابت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - می کند. و برای نخستین بار در تاریخ گوشی های خانواده پیکسل خبری از حسگر اثرانگشت در پشت بدنه نیست.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان

همانطور که احتمالا به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - خاطر دارید مشخصات پیکسل های قدیمی گوگل از چندین هفته و حتی چندین ماه قبل از رونمایی رسمی در فضای مجازی لو می رفت و اینباره به نظر می آید که گوگل قصد کنترل این اخبار را دارد. یکی از سخنگویان شرکت مورد بحث در مصاحبه با رسانه ها چنین گفته است:

دوست داشتم اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار می دادم اما فقط می توانم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - تایید کنم که این همان پیکسل ۴ است.

آنچه در مورد پیکسل ۴ می دانیم

رندرهای منتشر شده توسط OnLeaks@ جزئیات خوبی را در - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - رابطه با این پرچمدار دارد و مثلا می توان متوجه شد که پیکسل ۴ و پیکسل ۴ اکس ال از نظر ابعاد مشابه نسل قبلشان هستند. طبق شنیده ها نمایشگر نسخه بزرگتر فاقد بریدگی خواهد بود و گوگل برای - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - جای دادن سنسور تشخیص چهره مدنظر خود همان - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - حاشیه همیشگی را در لبه بالایی دستگاه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر نهاوند استان همدان - تعبیه می کند.

گفته می شود پیکسل های ۲۰۱۹ از تکنولوژی سولی گوگل نیز بهره می گیرند. سولی یک رادار کوچک است که میتواند کوچک ترین حرکات دست شخص را در فضای بالای دستگاه تشخیص دهد و روش تازه ای را برای تعامل کاربران با تلفن های همراهشان ارائه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone