🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27812.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

تحقق ۶۲ درصدی دولت الکترونیکی؛ میزان مشارکت دستگاه‌ها چقدر است؟

گزارش پنجمین مرحله ارزيابی خدمات الکترونيکی دستگاه‌های اجرايی توسط سازمان فناوری ارتباطات ارائه شد. در این گزارش آمده است که سازمان هایی چون وزارت صمت و نیرو مشارکت کمی را در زمینه تحقق دولت الکترونیکی ...

گزارش پنجمین مرحله - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی توسط سازمان فناوری ارتباطات ارائه شد. در این گزارش آمده است که سازمان هایی چون وزارت صمت و نیرو مشارکت کمی را در زمینه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - تحقق دولت الکترونیکی دارند و سازمان هایی چون «بیمه مرکزی» و «سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران» بیشترین مشارکت را دارند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان

«رضا باقری اصل» دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات کشور در جلسه ارائه این گزارش اعلام کرد دولت الکترونیکی در بسیاری از دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - هنوز موفق به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - ایجاد تغییر در ساختار نظام اداری نشده و از برخی جهات بیم عدم تحقق دولت الکترونیکی افزایش یافته است: «با اینکه چند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - دستگاه به تازگی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - به دولت الکترونیکی پیوسته‌اند اما شتاب دولت الکترونیکی در شش ماه اخیر چندان سریع نبوده چرا که همچنان عده‌ای از سازمان‌ها در این موضوع شرکت نمی‌کنند.»

باقری اصل با اشاره به جزیره‌ای بودن سازمان‌ها به دو اقدام اخیر وزارت صمت و نیرو اشاره کرد و گفت: «وزارت صمت قصد دارد اپلیکیشنی ارائه دهد که به موجب آن قیمت کالاها را هفته به هفته اعلام کند و وزارت نیرو نیز برای قبوض ساخت یک اپلیکیشن را در نظر گرفته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - است. این اقدامات همگی می‌توانند در بستر دولت الکترونیکی انجام شوند و صرفا یک هفته برای راه‌اندازی آن زمان هدر برود و هزینه‌ها به مراتب کاهش بیاید.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان

او از مردم خواست که مطالبه‌گر مساله دولت الکترونیکی باشند. باقری اصل شاخص دولت الکترونیکی را سرعت انجام کار، هزینه و دسترسی پذیری آن دانست و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - تحقق امروزی دولت الکترونیکی را ۶۲ درصد عنوان کرد. به گفته او در نوبت فعلی این گزارش ۱۰۵ دستگاه شرکت کرده‌اند و تاکنون ۸۰۹ خدمت در دولت الکترونیکی برقرار می‌شود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان
۱۰ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - دستگاه برتر در حوزه دولت الکترونیکی؛ از بانک مرکزی تا شرکت ارتباطات زیرساخت.
تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان
۱۰ دستگاهی که بیشترین رشد را از دوره چهارم تا پنجم ارزیابی داشته‌اند.
تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان
۸ دستگاهی که نام‌شان در این لیست دیده می‌شود برای ارزیابی همکاری نداشته‌اند.
تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان
مهم‌ترین جدول این گزارش همین جدول است که وضعیت وزارت‌خانه‌های مختلف در دولت را نمایش می‌دهد.

در این گزارش جایگاه بهترین وزارتخانه در ارائه خدمات الکترونیکی به وزارت اقتصاد رسید و بدترین وزارتخانه در این زمینه هم وزارت خارجه ذکر شد. نکته جالب توجه حضور وزارت ارتباطات در رتبه ششم بود؛ موضوعی که «امیر ناظمی» رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - درباره چرایی آن به دیجیاتو گفت:

«ما هم در این زمینه کوتاهی کردیم و عذرخواهی می‌کنیم. سازمان فناوری و اطلاعات هم - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - در این لیست در رتبه میانی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - ۴۴ قرار دارد. جدا از کم کاری سازمان باید گفت که بخشی از این رتبه پایین به این دلیل است که بخشی از فرایندهایی که به سازمان ما اضافه شده، از وظایف شورای عالی انفورماتیک بوده که ما وقت کافی برای الکترونیکی شدن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - این فرایندها را نداشتیم. همچنین فرایندهای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - حوزه امنیت چالش‌های سخت و زمان‌بری است - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - و سعی می‌کنیم در ارزیابی وضعیت بهتری داشته باشیم.»

ناظمی با اشاره به اینکه اتصال به مرکز ملی تبادل اطلاعات (GSB) از وظایف - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - وزارت ارتباطات است، تاکید کرد که اتصال سازمان‌های دولتی در این سامانه که توسط - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - سازمان فناوری اطلاعات انجام می‌شود در ارزیابی برای سازمان فناوری محاسبه نشده است چون اگر محاسبه می‌شد، این سازمان در رتبه نخست قرار می‌گرفت: «ترجیح داده شد که سنجش و ارزیابی پنجم دولت الکترونیکی بدون در نظر گرفتن این موضوع توسط یک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - تیم مستقل بیرون از سازمان انجام - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - گیرد و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - مساله GSB به عنوان یک وظیفه وزارت ارتباطات تلقی شود.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان

ناظمی همچنین در مورد نبود سازمان ناجا در فهرست اسامی سازمان‌ها به دیجیاتو گفت که سازمان ناجا در زیرمجموعه وزارت کشور در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - نظر گرفته شده است: «هرچند خودمان هم این تردید را داریم که ناجا باید جداگانه مورد ارزیابی قرار بگیرد چرا که کم کار بودن این سازمان در حوزه دولت الکترونیکی باعث شده که رتبه وزارت کشور هم بسیار کم شود.»

معاون وزیر ارتباطات حل مشکل یکپارچگی بین دستگاه‌ها را اضافه کردن - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - شاخص تبادل اطلاعات معرفی کرد. به گفته او این شاخص در کنار خوبی‌های خود چالش‌هایی هم دارد از جمله اینکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - اطلاعات برخی سازمان‌ها همچون ثبت احوال بسیار استفاده می‌شود و توسط تمام دستگاه‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - مورد بهره قرار می‌گیرد. ناظمی به دیجیاتو گفت:

«همواره در رتبه‌بندی مرکز ملی اطلاعات - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - تبادل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - ما اطلاعات مربوط به استعلام یا اعلام هویتی رتبه یک را دارد و به همین جهت به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - طور ناخودآگاه ثبت احوال تبدیل می‌شود به رتبه اول ارائه دهنده خدمات و سایر دستگاه‌های مرتبط هم می‌شوند بیشترین دریافت خدمت. این موضوع به خوبی نمی‌تواند الکترونیکی شدن دستگاه‌ها را مشخص کند و نیازمند شاخص‌های دیگری هستیم تا این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - موضوع را جبران کنیم. بزرگترین شاخصی که رویکرد ما را شکل می‌دهد خدمات الکترونیکی شهروندی خواهد بود؛ یعنی خدمتی که شهروند از اول تا - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - آخر آن را بصورت الکترونیکی بگیرد.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان
در این ارزیابی نمره سازمان مالیاتی را تعلیق شده تا زمانی که استعلام دو گزارش ارسال شده به سازمان فناوری اطلاعات مبنی بر مخدوش بودن تراکنشات این سازمان به دست بیاید. به گفته باقری اصل - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - اگر این گزارش صحت داشته باشد، قطعاً رتبه سازمان امور مالیاتی در دولت الکترونیکی ۱۰ رتبه کاهش پیدا می‌کند اگر هم نادرست باشد سازمان مالیات به رتبه اصلی خودش برمی‌گردد.

به گفته ناظمی در دوره پنجم ارزیابی کارنامه دولت الکترونیکی هدف رسیدن به مردم سالاری الکترونیکی بوده است و استقرار این سیستم فقط ناظر بر قوه مجریه نیست و سایر قوا را هم شامل می‌شود. باقری اصل در انتها به برنامه‌ای که برای رشد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - ۲۰ پله‌ای دولت الکترونیکی در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: «همکاران ما در سازمان فناوری اطلاعات روی کشورهای موفقی که در این زمینه فعالیت کرده‌اند مطالعه تطبیقی انجام داده‌اند تا در این خصوص به بهترین شکل برنامه‌ریزی انجام شود تا ما نیز بتوانیم در دولت الکترونیکی ۲۰ پله رشد کنیم.»

گفتنیست گزارش کامل نتایج پنج مرحله ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی و خلاصه این گزارش (فایل ارائه نتایج ارزیابی نوبت پنجم خدمات الکترونیکی دستگاه های اجرایی در جلسه امروز) را به ترتیب از - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نهاوند استان همدان - این لینک و این لینک می‌توانید در قالب فایل PDF دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone