تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20777.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مجله دیجیتالی همکاران سیستم منتشر شد

همکاران سیستم از مجله دیجیتال خود رونمایی کرد؛ این مجله در واقع یک وب‌اپلیکشین است که بخشی از محتواهای متنی، صوتی و تصویری همکاران سیستم در آن منتشر می‌شود. این مجله با هدف ایجاد فضایی ...

همکاران سیستم از مجله دیجیتال خود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - رونمایی کرد؛ این مجله در واقع یک وب‌اپلیکشین است که بخشی از محتواهای متنی، صوتی و تصویری همکاران سیستم در آن منتشر می‌شود.

این مجله با هدف ایجاد فضایی برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - دسترسی ساده‌ مخاطبان به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - محتواهایی است که پیش از این به‌شکل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - چاپی یا فیزیکی منتشر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - می‌شدند. همکاران سیستم اعلام کرده از این پس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - بروشورها و ویژه‌نامه‌های اختصاصی‌اش (مانند مجله آیند) راچاپ نمی‌کند و همه‌ آن‌ها را از طریق این مجله دیجیتالی در اختیار مخاطبان خود قرار خواهد داد.

در بیانیه‌ای که همکاران سیستم در اختیار دیجیاتو قرار داده اعلام شده در شرایط درگیری جامعه جهانی و ایران با ویروس کرونا، باید هرچه بیشتر از تبادل‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - فیزیکی دوری جست و انتشار مجله به صورت آنلاین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - نیز در همین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - راستا انجام شده و همچنین ناگفته نماند چنین اقدامی دسترسی به محتواها را به صورتی آسان‌تر برای مخاطبین فراهم می‌سازد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران

گفتنیست این مجله برای دسترسی روی موبایل و تبلت طراحی شده است و بدون نیاز به فرایندهای پیچیده‌ نصب در دسترس است و تمامی کاربران موبایل‌ها با سیستم عامل‌های مختلف و کاربران دسکتاپ به راحتی می‌توانند به محتویات این مجله دسترسی داشته باشند. همکاران سیستم اعلام کرده بروشورهای این مجموعه به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - شکل اختصاصی در این مجله منتشر می‌شود و علاوه بر سادگی در دسترسی امکان جستجو و ارسال به دیگران را هم دارد.

ویژه‌نامه‌های اختصاصی همکاران سیستم که با نام «آیند» منتشر می‌شوند هم از این پس در مجله دیجیتال در دسترس هستند. تاکنون سه شماره از «آیند» در زمینه‌ی رایانش ابری (Cloud computing)، ERP و مدیریت فرایندهای کسب‌وکار منتشر شده است که می‌توانید درباره آنها در این لینک بیشتر بخوانید.

آنطور که همکاران سیستم اعلام می‌کند، - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - در آینده نزدیک محتواهای صوتی و تصویری هم در این مجله منتشر خواهد شد و محتواهای متنوعی در این مورد در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر پل سفید استان مازندران - گرفت. برای ورود به مجله دیجیتال وارد این نشانی اینترنتی شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهین بانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/28
خوب هستید؟ جسارتا نمایندگی شما آیا دور و بر آزادمهر پل سفید خدمات داره
پاسخ: بله در آزادمهر شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone