🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41656.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیفون X اپل بالاخره چراغ سبز رگولاتوری FCC را دریافت کرد

در حالی که پیش فروش آیفون X اپل تا چند هفته دیگر آغاز می شود و برای عرضه دستگاه در تاریخ سوم نوامبر برنامه ریزی شده است، موبایل سالگرد ده سالگی آیفون بالاخره جوازهای لازم ...

در حالی که پیش فروش آیفون X اپل تا چند هفته دیگر آغاز می شود و برای عرضه دستگاه در تاریخ سوم نوامبر برنامه ریزی شده است، موبایل سالگرد ده سالگی آیفون بالاخره جوازهای لازم را از رگولاتوری آمریکایی FCC دریاف کرده است. دریافت این جواز بدان معناست که اپل دیگر مجبور به اشاره به عدم فروش آیفون X در وب سایت رسمی خود نیست و حالا هر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سه مدل آیفون X می توانند در تمام ایالات آمریکا فروخته شوند.

در مقام توضیح باید گفت هر دستگاهی که از سخت افزارهای رادیویی بهره می برد، باید جوازهای لازم را از FCC دریافت نماید. این رگولاتوری اطمینان حاصل می کند که محصولات مورد اشاره باعث تداخل در امواج نمی شوند یا کاربران را در معرض فرکانس های رادیویی خطرناک قرار نمی دهند.

اگرچه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اپل هنوز تاریخ عرضه دیوایس پرچمدارش را تغییر نداده، در گزارش های تازه گفته - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می شود که اپل تا به این لحظه تنها موفق به تولید کمتر از 10 درصد از واحدهای مد نظر خود شده است. گفته می شود علت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این مسئله، به پیچیدگی روند تولید دوربین TrueDepth آیفون X باز می گردد. این دوربین برای سیستم تشخیص چهره Face ID مورد استفاده قرار می گیرد.

مدل 64 - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - گیگابایتی آیفون X قرار است با قیمت 999 دلار روانه بازار شود و این قیمت برای مدل پریمیوم 256 گیگابایتی به 1149 دلار می رسد. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - آیفون X نخستین آیفونی است که همراه با نمایشگر OLED عرضه می شود و از طراحی لبه تا لبه بهره مند شده است. شارژ وایرلس و حالت تصویربرداری جدید پرتره از جمله قابلیت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دستگاه گران قیمت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone