🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14013.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

لپ‌تاپ اچ‌پی Pavilion Aero با وزن کمتر از یک کیلوگرم از راه رسید

اچ‌پی از لپ‌تاپ Pavilion Aero 13 رونمایی کرد که سبک‌ترین لپ‌تاپ مصرفی این کمپانی تا به امروز محسوب می‌شود. پاویلیون Aero وزنی کمتر از یک کیلوگرم (۹۸۷ گرم) دارد و اولین لپ‌تاپ این سری با ...

اچ‌پی از لپ‌تاپ Pavilion - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - Aero 13 رونمایی کرد که سبک‌ترین لپ‌تاپ مصرفی این کمپانی تا به امروز محسوب می‌شود. پاویلیون Aero وزنی کمتر از یک کیلوگرم (۹۸۷ گرم) دارد و اولین لپ‌تاپ این سری با نسبت نمایشگر به بدنه ۹۰ درصد است.

نمایشگر ۱۳.۳ اینچی این محصول از رزولوشن 2.5K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت بهره می‌برد و قادر به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی sRGB است. این لپ‌تاپ از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، می‌تواند در تماس‌های تصویری صداهای مزاحم را کاهش دهد.

اچ‌پی Pavilion Aero 13 به پردازنده‌های سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD با - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - گرافیک رادئون مجهز شده و در بالاترین نسخه از پردازنده رایزن ۷ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - 5800U بهره می‌برد. اچ‌پی وعده داده که این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - محصول با هربار شارژ، تا ۱۰.۵ ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان

مصرف انرژی و قیمت پایین‌تر باعث شده شرکت‌ها در ماه‌های اخیر بجای اینتل، به سراغ پردازنده‌های AMD بروند. AMD با پردازنده‌های رایزن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - توانسته قدرت بالایی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - با قیمتی مناسب در اختیار کاربران قرار دهد، البته شاید با معرفی نسل بعدی پردازنده‌های اینتل موسوم به Alder Lake، بازار دوباره به اینتل روی خوش نشان دهد.

این لپ‌تاپ از - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - موارد بازیافتی ساخته شده و همچنین اچ‌پی برای رنگ آن به سراغ رنگ پایه آب رفته است. این محصول توانسته تاییدیه EPEAT Gold و Energy Star را دریافت کند. جدیدترین لپ‌تاپ اچ‌پی از ماه آینده میلادی با قیمت پایه ۷۴۹ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - دلار برای فروش - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - عرضه خواهد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - شد.

اچ‌پی در کنار معرفی لپ‌تاپ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان - Pavilion Aero، از دو مانیتور جدید از سری M هم رونمایی کرده است. این مانیتورها تاییدیه Eyesafe را دریافت کرده‌اند و طبق ادعای سازنده‌شان، بدون تاثیر منفی روی دقت رنگ، نور آبی را کاهش می‌دهند.

این مانیتورها با پلاستیک‌های بازیافتی از اقیانوس‌ها ساخته شده‌اند و در مدل‌های ۲۴ و ۲۷ اینچی همراه با اسپیکر به فروش می‌رسند. این محصولات که از ماه آینده میلادی وارد بازار می‌شوند، به ترتیب ۲۳۰ و ۲۹۰ دلار قیمت دارند.

- تعمیرات لباسشویی بوش در شهر نیشابور استان خراسان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone