🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15231.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر ایرباد جدید «بیتس استودیو بادز» در بتای iOS 14.6 رویت شد

تصاویر پنهان در جدیدترین بتای iOS و tvOS نشان می‌دهد اپل در حال کار روی یک جفت ایرباد جدید به نام «بیتس استودیو بادز» است که از نظر ظاهری تا حد زیادی با نسل‌های قبلی ...

تصاویر پنهان در جدیدترین بتای iOS و tvOS نشان می‌دهد اپل در حال کار روی یک جفت ایرباد جدید به نام «بیتس استودیو بادز» است که از نظر ظاهری تا حد زیادی با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - نسل‌های قبلی متفاوت خواهد بود و در سه رنگ عرضه می‌شود.

منبعی در توییتر به نام «استیو موزر» تصویر این دستگاه را در جدیدترین بتای iOS 14.6 و tvOS 14.6 پیدا کرده که دستگاهی بی‌سیم با طراحی تو-گوشی را نشان می‌دهد. اسم این محصول ظاهرا Beats Studio Buds است که با سایر محصولات این شرکت که تحت عنوان Beats By - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - Dre روانه بازار می‌شدند، فرق می‌کند. طراحی این دستگاه برخلاف سایر ایربادهای بیتس از جمله پاور بیتس پرو نگهدارنده گوش ندارد و بسیار کوچک‌تر است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان

تصویری که از این دستگاه افشا شده، بیتس استودیو بادز را در سه رنگ مشکی، سفید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - و قرمز - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - نشان می‌دهد. این محصول دارای یک - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - کیس شارژر بیضی شکل است که رنگی مشابه خود ایربادها دارد. این دستگاه حتی می‌تواند یادآور محصولات شرکت‌هایی مثل سامسونگ و گوگل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - باشد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان

اپل همچنین در حال کار روی نسل سوم ایرپاد است که احتمالا ظاهری شبیه ایرپاد پرو خواهد داشت. البته این دستگاه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - بدون ویژگی‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - حرفه‌ای ایرپاد پرو از جمله حذف نویز فعال عرضه می‌شود. ولی درست مثل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - بیتس استودیو بادز نمی‌دانیم که دقیقا در چه تاریخی باید منتظر عرضه آن باشیم. منتها از آن‌جایی که تصویر ایرباد جدید بیتس در بتای iOS 14.6 قرار داده شده، این دستگاه شاید همزمان با انتشار نسخه نهایی این آپدیت رسما معرفی شود.

اپل آخرین بار هدفون پاور بیتس ۴ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر کنگاور استان کردستان - را در اواخر سال ۹۸ با شارژدهی ۱۵ ساعته معرفی کرد. ولی از زمان معرفی ایرپاد، این شرکت توجه کمتری به محصولات بیتس داشته است. حالا به نظر می‌رسد که با افزوده شدن نیروهای جدیدی مثل «اسکات کرویل»، طراح سابق اچ‌تی‌سی به تیم هدایت این برند باید شاهد اخبار و محصولات بیشتری از این خط تولید باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone