🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38518.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت اندروید اوریو بالاخره به موبایل HTC U Ultra آمد

در روزهای اولیه انتشار اندروید 8.0 یا همان اوریو، اچ تی سی از سه موبایلی که این بروزرسانی را دریافت می کنند پرده برداشت: اچ تی سی 10، اچ تی سی 11 و اچ تی ...

در روزهای اولیه انتشار اندروید 8.0 یا همان اوریو، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اچ تی سی از سه موبایلی که این بروزرسانی را دریافت می کنند پرده برداشت: اچ تی سی 10، - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اچ تی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سی 11 و اچ تی سی یو اولترا. دو اسمارت فون اول آپدیت اندروید اوریو را دریافت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرده اند و حالا هم نوبت - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به یو اولترا رسیده - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تا به - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عنوان آخرین موبایل اچ تی سی به اندروید - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 8.0 مجهز شود.

ساعاتی پیش و بعد از ماه ها انتظار، بالاخره اچ تی سی نسخه جدید سیستم عامل اندروید را برای یو اولترا منتشر کرد. البته در حال حاضر تنها کاربران سه کشور تایوان، هند و ایتالیا این آپدیت را دریافت می کنند ولی احتمالا تا هفته های آتی، شاهد عرضه بروزرسانی جدید یو اولترا در بازارهای بیشتری خواهیم بود.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این آپدیت حدود 1.6 گیگابایت حجم دارد و به جز بعضی بهبودهای سیستمی و داشتن پچ امنیتی که اچ تی سی ماه ژانویه منتشر کرد به تغییر دیگری اشاره نشده است. با بروزرسانی یو اولترا، اچ - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تی سی جزو اولین شرکت هایی خواهد بود که کارش با اندروید اوریو به اتمام رسیده و حالا تایوانی - تعمیرات مایکروفر میدیا در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ها باید منتظر اندروید P بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آدا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
من واقعاً با خدمات شرکت تعمیرچی در بوکان راضی بودم! مایکروفر میدیا EG142A5L 2022 من در شهر روستای حمامیان به درستی تعمیر شده بود. کارشناسان خیلی حرفه ای و با تجربه بودند و از چندین بخش جایگزین برای مایکروفر استفاده کردند. لهجه جنوب ایرانی کارشناسان هم بسیار دوست داشتنی بود و مشتری محوری آنها باعث شد که من واقعاً از خدماتشان راضی باشم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone