تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35184.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کنسول‌ها را فراموش کنید؛ بهترین بازی‌های موبایل برای تابستان [قسمت اول]

معمولا وقتی سه ماهه تابستان فرا می‌رسد، یکی از سوالاتی که همیشه از خودمان می‌پرسیم این است که «چه کار کنیم؟» و برای کسانی که در برنامه‌های تابستانه خود سرگرمی را هم جا نگذاشته‌اند یک ...

معمولا وقتی سه ماهه تابستان فرا می‌رسد، یکی از سوالاتی که همیشه از خودمان می‌پرسیم این است که «چه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کار کنیم؟» و برای کسانی که در برنامه‌های تابستانه خود سرگرمی را هم جا نگذاشته‌اند یک پیشنهاد متفاوت داریم: بازی‌ آنلاین موبایل. اگر سال‌ها پیش برای غرق شدن در دنیای بازی‌های ویدیویی به کامپیوتر شخصی یا کنسول نیاز داشتیم، حالا دیگر با گوشی هم می‌توانیم طعم این سرگرمی را بچشیم.

به‌خصوص این روزها که سازندگان با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عرضه پورت‌های مختلف بازی‌های معروف روی تلفن‌های هوشمند، هم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توانسته‌اند تا حدودی گیمرهای حرفه‌ای‌تر را نیز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به سمت این دیوایس‌های دستی بکشانند و هم خلاء‌هایی که قبلا به خاطر کمبود عناوین بعضی سبک‌ها وجود داشته را تا حدودی پر کنند.

تابستان معمولا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از آن فصل‌هایی است که بازی بزرگ و معروفی عرضه نمی‌شود اما حداقل برای تلفن‌های هوشمند، گرم‌ترین سه ماهه 97 تفاوت‌هایی با گذشته دارد. در این مدت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نسخه اندروید فورتنایت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به انتشار می‌رسد، گیم‌لافت بعد از انتظارات فراوان آسفالت 9 را به عرضه جهانی می‌رساند و اگر هم کمی ارفاق کنیم ARK Survival Evolved را نیز می‌توانیم به جمع بازی‌های تابستانه بیافزاییم.

تازه این‌ها عناوین تایید شده‌اند. ممکن است سوپرسل در اقدامی غافل‌گیرکننده بالاخره Brawl Stars را به اندروید بیاورد یا بقیه سازندگان ناشناخته بازی‌های خوبی را به انتشار برسانند. اما به رسم دو سال قبل، امسال نیز تصمیم گرفتیم در سه مقاله به معرفی بهترین بازی‌های موبایل برای تابستان بپردازیم.

این بار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از بازی‌هایی که در مقالات مشابه سال‌های پیش معرفی کرده بودیم، فاکتور گرفتیم و به همین خاطر نام‌های بزرگی همانند Guns of Boom را نمی‌بینید. بنابراین اگر خواستید با بازی‌های برگزیده سال‌های گذشته آشنا شوید، می‌توانید سری مقاله‌های مشابه سال 95 و سال 96 را مطالعه کنید. اما شما چه عناوینی برای تابستان می‌شناسید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

Arena of Valor

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در حالت عادی هیچوقت Arena of Valor را معرفی نمی‌کنیم. بالاخره هر چی که باشد با خطرناک‌ترین بازی موبایل طرف هستیم و هر چند ماه یک بار هم به تلفات ساخته کمپانی تنسنت اضافه می‌شود؛ مقاله «سمی با محتویات Kings of Glory؛ بازی‌های موبایل هم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌توانند قاتل باشند» را بخوانید تا با مشکلاتی که بازی برای خانواده‌ها و کشور چین به وجود آورده، آشنا شوید.

اما تابستان و تعطیلاتش، کمی دست‌ گیمر را برای بازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کردن بازتر می‌گذارد. Arena of Valor که پورت بازی معروف League of Legends است، عنوانی از سبک MOBA به حساب می‌آید. یعنی همانند وین گلوری، در اینجا نیز با انتخاب قهرمان خود به جنگ با بازیکن‌هایی رو‌به‌رویی می‌روید و منطقه آن‌ها را نابود می‌کنید. در این میان قابلیت خرید آیتم و ارتقا قهرمانان هم وجود دارد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

Arena of Valor

سازنده: Tencent Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 995 / 508 مگابایت زبان:

AXE.IO

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

دیگر به چه زبانی باید بگوییم AXE.IO را دانلود کنید؟ AXE.IO یکی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های موبایل امسال است که هنوز آنگونه که باید، بازیکن‌ها به آن توجه نکرده‌اند. بازی چهار حالت گیم‌پلی مختلف دارد و در تمام - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن‌ها مهمترین کاری که انجام - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌دهید، پرتاب تبر است؛ در محیطی بزرگ رها شده و باید با تبرهای خود به دشمنان حمله کنید.

کاری که شاید در ابتدا خسته‌کننده به نظر برسد ولی سازنده با بال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و پر دادن به هسته اصلی گیم‌پلی نشان داده حتی اگر خدای جنگ نباشید، باز می‌توانید لذت پرتاب تبر بچشید. بازی تازه مود بتل رویال هم دارد و هر چند به پیچیدگی بقیه نیست اما اگر از بازی‌های تیراندازی این سبک خسته‌ شدید، AXE.IO مطمئنا سرگرم‌تان می‌کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

AXE.IO

سازنده: Crescent Moon Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 232.5 / 60.38 مگابایت زبان:

FIFA Mobile

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در روزهای آینده یک اتفاق مورد انتظار می‌افتد؛ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - رویداد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - E3 را نمی‌گویم، منظور جام جهانی است. اگر می‌خواهید بیشتر از همیشه در حس و حال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جام جهانی قرار بگیرید و ببینید تجربه بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان روی تلفن‌های همراه چگونه خواهد بود، فیفا موبایل را دانلود کنید. هفته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گذشته بازی بروزرسانی مربوط به جام جهانی را دریافت کرد و حالا با تیم مورد علاقه خود می‌توانید مسابقه دهید.

گفتنی‌ها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را در بررسی این آپدیت گفته‌ایم، فقط باز تکرار می‌کنیم که بازی با نسخه کنسولی تفاوت‌های گوناگونی دارد و در اینجا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خبری از حضور بعضی مودهای معروف نیست. بنابراین اگر یک تجربه شبیه‌تر می‌خواهید PES Mobile و Dream - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - League Soccer گزینه‌های بهتری هستند. برای آشنایی با تغییراتی که فیفا موبایل به خودش دیده، پیشنهاد می‌کنیم بررسی بروزرسانی بازی را از دست ندهید:

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

FIFA Soccer: FIFA World Cup

سازنده: EA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 137.3 / 50.9 مگابایت زبان:

PUBG Mobile

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از گزینه پیشنهادی ما برای بازی آنلاین موبایل ترند این روزهای تلفن‌های هوشمند است. پابجی موبایل حالا با ثبت رکورد روزانه 10 میلیون بازیکن خارج از چین، به محبوبیتی باورنکردنی دست پیدا کرده و هر چند از لحاظ درآمدزایی بازی همچنان با دیگر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عناوین معروف گوشی‌های همراه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فاصله دارد ولی از لحاظ تعداد کاربر، پابجی موبایل توانسته رکوردهای مختلفی را از خودش به جای بگذارد.

در بازی و طی هر مسابقه، صد بازیکن در محیطی بزرگ رها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌شوند و اکنون باید به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دنبال مهمات بگردند. در نهایت فرد یا تیمی که همه را بکشد، برنده خواهد شد. در بروزرسانی‌ها، بازی یک نقشه جدید دریافت کرده و همچنین کسانی که به دنبال مبارزات سریع هستند، می‌توانند حالت آرکید تجربه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کنند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

PUBG Mobile

سازنده: Tencent Mobile قیمت: رایگان با پرداخت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 892.7 / 694 مگابایت زبان:

Sonic Forces: Speed Battle

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

آخرین ماجراجویی خارپشت معروف دنیا روی موبایل؛ گزینه خوبی برای سرگرمی در ایام تابستان است. مکانیزم های Sonic Dash را در نظر بگیرید و همان را در مسابقات چند نفره - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قرار دهید تا به گیم پلی Sonic Forces برسید. ساخته جدید سگا عنوانی رانر (Runner) با محوریت رقابت های آنلاین آنلاین بوده و در آن کاربران در نقش شخصیت های دنیای سونیک با یکدیگر مسابقه می دهند.

بدین صورت که کاراکترهای بازی همانند بقیه بازی های سبک رانر خودشان دویده و حالا باید هنگام رسیدن به موانع با حرکت به لاین های متفاوت، پرش یا سر خوردن روی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - زمین سعی کنید سرعت تان را حفظ نموده و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به بهترین نتیجه ممکن برسید. البته موانع تنها عامل تاثیرگذار روی پیروزی یا شکست شما نیستند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

Sonic Forces: Speed Battle

سازنده: SEGA قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 218 - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - / 97.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone