🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  3. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40518.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چرا ریزر فون به جک 3.5 میلی متری مجهز نشد؟ مدیرعامل ریزر توضیح می دهد

در سال 2017، شاهد دو ترند تازه در میان اسمارت فون ها بودیم؛ حاشیه کمتر به دور نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 و حذف جک هدفون. مورد دوم معمولاً به عنوان حرکتی آزاردهنده شناخته می ...

در سال 2017، شاهد دو ترند تازه در میان اسمارت فون ها بودیم؛ حاشیه کمتر به دور نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 و حذف جک هدفون. مورد دوم معمولاً به عنوان حرکتی آزاردهنده شناخته می شود که کاربران را به کنار گذاشتن هدفون محبوب شان و جایگزین کردن مدلی دیگر که از کانکتور لایتنینگ یا USB-C بهره می برد مجبور کرده است؛ گزینه دیگر هم خرید دانگل مخصوص جک 3.5 میلی متری هدفون است که احتمالاً با مذاق اکثر کاربران سازگار نیست.

هر بار که موبایلی تازه بدون جک هدفون عرضه می شود، کاربران از خودشان می پرسند که «دیگر این موبایل چرا بدون جک هدفون عرضه شد؟» و از آن جایی که ریزر فون هم از این کانکتور بی بهره است و حتی در برابر آب مقاوم نیست، این سوال یک بار دیگر در ذهن کاربران شکل گرفت. اما مین-لیانگ تان، مدیرعامل ریزر، برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان موبایل تصمیم گرفته دلیل عدم وجود جک هدفون در نخستین موبایل ریزر را شرح دهد.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

در پست مدیرعامل ریزر گفته می شود که اصلی ترین دلیل حذف جک 3.5 میلی متری هدفون، دستیابی به 500 میلی آمپر ساعت بیشتر در باتری است. این رقمی تحسین برانگیز است و به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ریزر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - فون کمک می کند تا با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، به راحتی سوخت مورد نیاز برای اسنپدراگون 835، رم 8 گیگابایتی و نمایشگر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - QHD با نرخ رفرش 120 هرتز را تامین کند.

از طرف دیگر، از آن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جایی که ریزر فون همراه با یک دانگل عرضه می شود، کمپانی مورد اشاره تصمیم گرفت از یک مبدل دیجیتال به آنالوگ 24 بیتی در دانگل استفاده - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کند که کیفیت اصوات - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - را افزایش می دهد. این قطعاً قابلیتی است که ارزش اشاره کردن را دارد و در صورت تعبیه جک هدفون، دیگر خبری از این مبدل نبود. اما نظر شما چیست؟ آیا 500 میلی آمپر بیشتر و دانگل مبدل دیجیتال به آنالوگ به اندازه کافی ارزش داشته تا به حذف جک 3.5 میلی متری منجر شود؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone