🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34331.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

افزایش چشمگیر سرعت دانلود آیفون های ۲۰۱۸ نسبت به مدل قبلی

شاید از نظر برخی آیفون های XS و XS Max نسبت به پرچمدار سال گذشته دستخوش تغییرات فراوانی نشده باشند اما نمی توان از کنار ارتقای قدرت پردازشی دستگاه به سادگی گذشت. یکی از ویژگی ...

شاید از نظر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - برخی آیفون - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - های XS و XS Max نسبت به پرچمدار سال گذشته دستخوش تغییرات فراوانی نشده باشند اما نمی توان از کنار ارتقای قدرت پردازشی دستگاه به سادگی گذشت.

یکی از ویژگی های آیفون XS که در نگاه اول چندان به چشم نمی آید مودم LTE است که به مراتب نسبت به نسل قبل قوی تر شده و حالا بنچمارک های عملی نیز روی آن صحه گذاشته اند.

سرویس SpeedSmart برای تست مودم آیفون XS سرعت مودم آن را در شبکه LTE سه اپراتور اصلی آمریکا را برآورد کرده است. همانطور که در تصویر زیر می بینید سرعت دانلود مودم آیفون XS نسبت به آیفون X در همان شبکه ها تقریبا دو برابر افزایش یافته است. سرعت آپلود هم نسبت به نسل قبل تا حدودی بهبود پیدا کرده اما میزان آن چندان محسوس نیست.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان

دلیل این برتری به تعبیه مودم های جدید در آیفون های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - XS و XS Max برمی گردد که از سرویس - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - 4x4 MIMO پشتیبانی می کنند. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - این فناوری که پیش از این به موبایل های اندروید راه پیدا کرده با برقراری اتصال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - های ورودی و خروجی متعدد پهنای باند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - در دسترس را به شکل چشمگیری افزایش می دهد.

نکته دیگری که در تصویر به چشم می خورد سرعت به مراتب بالاتر اپراتور AT&T نسبت به T-Mobile و ورایزن است و این در حالی است که سال گذشته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - T-Mobile بهترین عملکرد را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - ثبت کرده بود.

نسخه اقتصادی موبایل های ۲۰۱۸ اپل که آیفون XR نام دارد از مودم مذکور بی بهره است و ظاهرا همان مودم سال گذشته آیفون X در آن تعبیه شده است. احتمالا دلیل این رویکرد اپل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - به قیمت بالاتر مودم های جدید بازمی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - گردد.هدف اصلی اپل کاهش بهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - آیفون X برای جلب توجه خریداران بازارهای میان رده است؛ بازار پر رونقی که سامسونگ و هواوی و با موفقیت در آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر نجف آباد استان اصفهان - به بزرگترین کمپانی تولید کننده موبایل تبدیل شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone