🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34330.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

واکنش وزارت ارتباطات به دبیر شورای عالی فضای مجازی: بنا نیست هرگاه تقدیر کردند بپذیریم

«سید جمال هادیان طبائی زواره» رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با اظهارات اخیر «سیدابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به سخنان مقام ...

«سید جمال هادیان طبائی زواره» رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با اظهارات اخیر «سیدابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی به سخنان مقام معظم رهبری استناد کرد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - و گفت که مرکز ملی فضای مجازی، مرکز هماهنگی و نظارت بر همه دستگاه‌های مسئول در حوزه فضای مجازی است و بنا نیست هرگاه تقدیر کردند بپذیریم و هرگاه نقدی شد موضع انتقادی داشته باشیم.

هادیان در ادامه عنوان کرد که وزارت ارتباطات همواره بر هماهنگی با مرکز ملی فضای مجازی و نظارت مستمر این نهاد ملی تأکید داشته است و برای انجام دقیق اقداماتی که در چارچوب قانون به این وزارتخانه ابلاغ می‌شود تلاش کرده و می‌کند:

«آقای فیروزآبادی نیز به عنوان رئیس مرکز ملی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - فضای مجازی در مقاطع مختلف از اقدامات موثر و قانونی وزارت ارتباطات تمجید و حمایت کرده‌اند و آنچه مسلم است و از صحبت‌های ایشان بر‌می‌آید، حمایت همه جانبه وزارت ارتباطات از پیام‌‌رسان‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - داخلی بر اساس مصوبات مرکز ملی فضای مجازی صورت گرفته است و اگر جمع‌بندی مرکز ملی در هر مورد دیگری نیز ابلاغ شود مطابق با قانون بدان عمل خواهد کرد.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان

هادیان به باشگاه خبرنگاران جوان توضیح داد: «وزارت ارتباطات درباره مباحث فضای مجازی اعم از پیام‌رسان‌ها، فیلترشکن‌ها، شبکه ‌ملی‌اطلاعات، موتورهای جستجوی داخلی و سایر موارد مرتبط، علاوه بر اجرای وظایف قانونی خویش، برحسب وظیفه تخصصی ادله و توجیهات کارشناسی و علمی را پیش‌ روی مسئولان و نخبگان قرار می‌دهد تا مبادا روزی متهم شود که ای‌کاش زودتر می‌گفتید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - تا مسیر را آن‌گونه که درست و به مصلحت جامعه است، انتخاب می‌کردیم و دچار ضعف و خسران نمی‌شدیم.»

گفتنی‌ست چندی پیش فیروز آبادی در گفتگو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود:

«وزارت ارتباطات معتقد است استفاده انبوه مردم از فیلترشکن‌ها به صلاح نیست و فیلترینگ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - را شُل کرده است.»

او در بخش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - دیگری از صحبت‌های خود اعلام کرده بود، اینستاگرام هم اگر همکاری نکند به سرنوشت تلگرام دچار می‌شود، البته اینستاگرام قسمت مخفی شهروندی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - ندارد و همه‌چیز در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - آن دیده می‌شود. درحالی‌که در تلگرام حوزه‌های مخفی شهروندی وجود داشت، اما در اینستاگرام همه چیز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تربت جام استان خراسان - دیده می‌شود و بیشتر جنبه بولتنی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone