تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10366.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

طرح مفهومی گوشی تاشو گلکسی زد فولد نوت با پشتیانی از قلم S Pen [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «Technizo Concept» رندرهای مفهومی سه بعدی براساس تصاویر پتنت ثبت شده تهیه کرده که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی تاشو گلکسی زد فولد نوت با پشتیبانی از قلم هوشمند باشد. پیشتر گزارشی ...

کانال یوتیوب «Technizo Concept» رندرهای مفهومی سه بعدی براساس - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - تصاویر پتنت ثبت شده تهیه کرده که به نظر می‌رسد مربوط به گوشی تاشو گلکسی زد فولد نوت با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - پشتیبانی از قلم هوشمند باشد.

پیشتر گزارشی منتشر شده بود که از خرید نام تجاری «Flex Note» توسط سامسونگ و توسعه موبایل - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - تاشویی با پشتیبانی از  قلم S-Pen خبر می‌داد. اکنون، طرح مفهومی جدیدی بر اساس این طرح منتشر شده که دستگاهی با نام «گلکسی زد فولد نوت» را نشان می‌دهد.

به گزارش LetsGoDigital، در ویدیو و تصاویر ارائه شده جزئیات دقیق‌تری از جمله ماژول دوربین نیز دیده می‌شود. پیش از این بر - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - اساس علامت تجاری ثبت شده، از این گوشی تحت عنوان «گلکسی فلیکس نوت» یاد می‌شد، اما رندرهای ارائه شده نام «گلکسی زد فولد نوت» را نشان می‌دهند.

طراحی ارائه شده از این گوشی کاملا - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - مشخص می‌کند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - که چرا در نام آن به «نوت» اشاره شده است، زیرا از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و محفظه منحصر به فرد آن نیز دیده می‌شود. با توجه به اینکه صفحه تاشو این گوشی رو نمایشگر قرار می‌گیرد و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - قسمت پشتی آن را نیز پوشش می‌دهد، قلم مخصوص آن در - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - یک محفظه مغناطیسی کوچک در پنل پشتی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - قرار گرفته است. با این وجود هنگامی که نمایشگر در حالت باز شدن قرار دارد، می‌تواند از S Pen به شکل تبلت استفاده کنید.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان

از دیگر موارد اشاره شده در این رندرها، می‌توان به ماژول دوربین آن اشاره کرد که سه سنسور را در خود جای داده است. البته تحت هیچ شرایطی نمی‌توان - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - تایید کرد که سامسونگ در حال کار روی گوشی گلکسی زد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - فولد نوت با چنین ظاهری - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - است و باید منتظر ارائه اخبار رسمی بیشتری باشیم.

احتمالا تا پایان این دهه و سال ۲۰۳۰، گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های مجهز به نمایشگر رول‌شونده جای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - موبایل‌های امروزی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر مریوان استان کردستان - را می‌گیرند و باید منتظر تحولی بزرگ در این صنعت در سال‌های پیش رو باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone