🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35969.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام بی سر و صدا پرداخت‌های درون برنامه‌ای را آزمایش می‌کند

به گزارش تک‌کرانچ، به نظر می‌رسد که اینستاگرام تست پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای در این اپلیکیشن را آغاز کرده است. با این گزینه، کاربران می‌توانند اطلاعات یک کارت بانکی را به اپلیکیشن اضافه کرده و برای ...

به گزارش تک‌کرانچ، به نظر می‌رسد که اینستاگرام تست پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای در این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - را آغاز کرده است. با این گزینه، کاربران می‌توانند اطلاعات یک کارت بانکی را به اپلیکیشن اضافه کرده و برای محافظت از این اطلاعات رویشان  رمز عبور بگذارند.

پس از تنظیمات اولیه کارت بانکی، حالا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - کاربران می‌توانند به راحتی محتواهای پولی اینستاگرام را خریداری کنند. طبق گزارشات، اینستاگرام هنوز آیتم‌های قابل خریداری زیادی ندارد و فقط در تعامل با بعضی اپلیکیشن‌های شخص - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - ثالث می‌توان از این خصوصیت استفاده کرد.

به عنوان مثال، در حال حاضر اپلیکیشن رزرو غذای Resy با اینستاگرام تعامل خوبی برقرار می‌کند تا بتوانید مستقیما از محیط این شبکه اجتماعی به رزرو میز و غذا در رستوران مورد علاقه‌تان اقدام نمایید.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس

اینستاگرام در گفتگو با وبسایت ورج اعلام کرده که کاربران در حال حاضر می‌توانند از این پلتفرم برای رزرو «تعداد محدودی» از سرویس‌های اینترنتی اقدام کنند. این اتفاق در حالی افتاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - که اینستاگرام از ماه مارس 2017 وعده ارائه قابلیت رزرو برای حساب‌های کاربری تجاری را داده بود که حالا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - بعد از گذشت این مدت طولانی عملی می‌شود.

از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - آنجا که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - در اینستاگرام تقریبا هر چیزی به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - فروش می‌رسد، مطمئنا ارائه قابلیت پرداخت درون‌برنامه‌ای با استقبال کسب و کارها مواجه خواهد شد و از سوی دیگر اینستاگرام نیز با دریافت هزینه از حساب‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - تجاری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر نی ریز استان فارس - سود بسیار خوبی را تجربه خواهد کرد. البته باید منتظر ماند و دید که اوضاع در ادامه به چه شکلی پیش می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone