🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35970.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن دولت همراه با ۵۰ خدمت راه اندازی شد

سازمان فناوری اطلاعات به منظور تحقق رسیدن موضوع دولت الکترونیک سامانه‌ای را تحت نام دولت همراه راه‌اندازی کرده که در آن بسیاری از خدمات الکترونیک سازمان‌های دولتی تجمیع و قابل دسترس است. به گفته مسئولین ...

سازمان فناوری اطلاعات به منظور تحقق رسیدن موضوع دولت الکترونیک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - سامانه‌ای را تحت نام دولت همراه راه‌اندازی کرده که در آن بسیاری از خدمات الکترونیک سازمان‌های دولتی تجمیع و قابل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - دسترس است. به گفته مسئولین این سازمان قرار است که این خدمات به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - تدریج - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - گسترده‌تر شوند و تمامی امکانات دولتی در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - دسترس شهروندان قرار گیرد.

«رسول سراییان» رییس سازمان فناوری اطلاعات، خبر داده است که در این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - سامانه ۱۶ دستگاه دولتی حضور دارند و ۵۰ نوع خدمت به کاربران ارائه می‌کنند:

«تاکنون 2 میلیون درخواست از طریق این سامانه صورت گرفته و 12 هزار نفر از این سیستم استفاده می‌کنند. بیشترین تقاضای مردم برای انجام خدمات ثبت احوال و نوبت‌گیری دریافت کارت ملی هوشمند بوده است.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی

او دست دوستی و همکاری به سازمان‌هایی چون بانک‌مرکزی، گمرک، آموزش پرورش و وزارت بهداشت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - و... دیگر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - ارگان‌هایی که هنوز در این سامانه فعالیت ندارند دراز کرده و این اتحاد را نشانه‌هایی از پیشرفت دولت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - عنوان کرده است:

«از نظر ما تمام اقدامات در حوزه فناوری اطلاعات باید توسط بخش خصوصی انجام شود و در موارد معدودی  که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - دولت وارد عرصه می‌شود در واقع قصد رفع برخی موانع را دارد. در همین زمینه ما - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - می‌خواهیم از تمام ظرفیت‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای ایجاد اشتغال استفاده کنیم.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی

 

سراییان با اشاره به ضرورت تبادل اطلاعات بین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - دستگاه‌های دولتی برای توسعه زیرساخت دولت الکترونیک، یکی از نتیایج این اقدامات را حذف کاغذبازی عنوان کرد:

«حذف کاغذبازی اداری و ارتقاء خدمات الکترونیک از طریق مشارکت با بخش خصوصی از دیگر اهداف طرح دولت الکترونیک و مصوبات مربوط به آن است. همچنین مصوبه استاندارد کردن خدمات، دستورالعمل کارپوشه ایرانیان و خدمات الکترونیک به افراد دارای هویت یکتا و مکان یکتا نیز از دیگر مصوبات مربوط به دولت الکترونیک است.».

وی با بیان این‌که ۲۴ مصوبه و پروژه اولویت‌دار برای توسعه دولت الکترونیک طراحی شده است، اظهار کرد: «کارگروهی در این رابطه مشتکل از وزیر ارتباطات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - رییس سازمان برنامه و بودجه و همچنین معاون اول دولت تشکیل شده است که تا ظرف هفته‌های آینده نتایج آن اعلام خواهد شد.»

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی
نمایی از محیط داخلی اپلیکیشن دولت همراه

با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه رسیدن به موضوع دولت الکترونیک بارها تاکید شده است، باید دید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر محلات استان مرکزی - که این اپلیکیشن می‌تواند گام بزرگی برای رسیدن به این مساله باشد یا خیر.

اپلیکیشن دولت همراه را می‌توانید از این لینک دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone