🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35971.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

با این لنز‌های لیزری سوپرمن شوید

شلیک لیزر در کنار پرواز، نامرئی بودن و قدرت ماورا الطبیعی از جمله قابلیت هایی است که بسیاری از ما تحت تاثیر فیلم های علمی و تخیلی در کودکی آرزویش را داشتیم. اکنون شلیک لیزر به ...

شلیک لیزر در کنار پرواز، نامرئی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بودن و قدرت ماورا الطبیعی از جمله قابلیت هایی است که بسیاری از ما تحت تاثیر فیلم های علمی و تخیلی در کودکی آرزویش را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - داشتیم.

اکنون شلیک لیزر به اولین قابلیت سوپرمن تبدیل شده که افراد عادی هم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می توانند از آن بهره ببرند؛ بدین شکل که دانشمندان لنز‌های لیزری مخصوصی طراحی کرده‌اند که می‌توان با استفاده از آنها پرتوی لیزری شلیک کرد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته اگر اغراق را کنار بگذاریم، در واقع محققان دانشگاه سنت اندروز، یک غشای نازک لیزری طراحی کرده‌اند که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌توان آن را به لنز‌های طبی اضافه نمود و به برخی قابلیت‌های ویژه‌‌ی چشمی مجهز شد.

این غشای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نازک لیزری با استفاده از نیمه رساناهای ارگانیک ساخته شده و می‌توان از آن در زمینه‌‌های امنیتی، بیوفوتونیک و فوتوپزشکی استفاده کرد.

دانشمندان برای اثبات کارایی این غشا آن را روی چشمان یک گاو تست کردند. در ادامه مشخص شد با اینکه نزدیک کردن لیزر به چشمان یک فرد می‌تواند بسیار خطرناک باشد اما این اختراع به هیچ وجه خطری برای کاربران نداشته و کاملاً ایمن است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته تجهیز لنزهای چشمی به لیزرهای کوچک تنها ایده جالبی نیست که به ذهن دانشمندان خطور کرده. آنها باور دارند که این لیزر‌های کوچک را می‌توان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اسکناس‌ها و چک‌های بانکی نیز استفاده کرد و بدین شکل از کپی شدن آنها جلوگیری نمود. آنها در اینباره می‌گویند:

 «ما با استفاده از یک سری فیلم پلاستیکی توانستیم کوچکترین و سبکترین لیزر‌های جهان را تولید کرده و آنها را در لنز‌های طبی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و چک‌های بانکی تعبیه کنیم.»

استفاده از لیزرهای تعبیه شده در اسکناس‌ها می‌تواند راه بسیار مناسبی برای تعبیه‌ی ویژگی‌های امنیتی متفاوت باشد و بدین شکل خلافکاران نیز با - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چشم غیر مسلح نخواهند توانست آنها را مشاهده کرده و اشتباه خواهند کرد. درست است که نمی توان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با این لنز‌های لیزری به دیگر دشمنان شلیک نمود با این حال می توان جلوی برخی کلاهبرداری‌ها را گرفت و وظیفه‌ی یک سوپرقهرمان را ایفا نمود.

تماشا کنید: لیزر‌ها زمان تولید شلوار جین را ۲۰ برابر کاهش می‌دهند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوشی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر یک سوالی دارم شرکت شما سمت کوبیک حاجی شکر سرپل ذهاب تعمیرات داره.
پاسخ: بله در کوبیک حاجی شکر شهر سرپل ذهاب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone