🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39891.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

انتشار مشخصات سخت افزاری موبایل Mi 7 شیائومی به همراه تصاویر مفهومی آن

کمپانی چینی شیائومی قرار است در نیمه اول سال آینده از پرچمدار بعدی خود Mi 7 رونمایی کند. امروز تعدادی تصاویر و مشخصات سخت افزاری منتسب به این موبایل در فضای مجازی منتشر شده است. بر ...

کمپانی چینی شیائومی قرار است در نیمه اول سال - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - آینده از پرچمدار بعدی خود Mi 7 رونمایی کند. امروز تعدادی تصاویر و مشخصات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - سخت افزاری منتسب به این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - موبایل در فضای مجازی منتشر شده است.

بر این اساس و همانند مدل Mi 6، پرچمدار سال ۲۰۱۸ شیائومی نیز از دو ماده اصلی فلز و شیشه ساخته خواهد شد. اما تفاوت عمده و متمایز کننده این دو موبایل حاشیه های بسیار ناچیز نمایشگر در مدل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - جدیدتر است. چیزی که دیگر می رود تا به یک استاندارد ظاهراً اجباری در میان موبایل های جدید تبدیل شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

به لطف همین تغییر دیگر نمی توانیم گل سر سبد محصولات شیائومی را یک موبایل نسبتاً جمع و جور بنامیم، چرا که نمایشگر ۵.۱ اینچی قبلی جای خود را به یک نمایشگر ۵.۸ اینچ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - جدید از نوع AMOLED با رزولوشن +QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ داده است. البته حاشیه های بسیار باریک کمک خواهد کرد تا ارگونومی بدنه در دست کاربر به هیچ وجه آسیب نبیند.

دوربین دوگانه اصلی نیز با چینشی عمودی و به همراه یک فلش چندگانه در بین آن دو قابل مشاهده خواهد بود. در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - پشت این دو لنز دو ماژول ۱۹ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 جا خوش می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - کند که بدون شک امید زیادی به کیفیت بالای آنها می رود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

اگر بشود به منبع خبر اعتماد کرد، باید پذیرفت که Mi 7 به عنوان پرچمدار بعدی شیائومی از نخستین موبایل هایی خواهد بود که چیپست بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۴۵ را در دل خود جای می دهد. این چیپ مجتمع قدرتمند را ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - خواهد کرد. یک - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - باتری نسبتاً غول پیکر ۳۹۵۰ میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه تامین نیروی این مجموعه را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - عهده دار - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - می شود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

بر اساس همین اطلاعات کانال «Science and Knowledge» در یوتوب اقدام به تهیه رندرهایی از پرچمدار بعدی شیائومی کرده است که تصاویر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - بالا متعلق به همین رندرها است. ویدیوی زیر نیز حاصل ایده پردازی کانال مذکور بوده که می توانید به تماشای آن بنشینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone