🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39894.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

جزئیات اسنپدراگون 845؛ از ضبط ویدیوهای 4K HDR تا افزایش 30 درصدی قدرت گرافیکی

روز گذشته بود که کوالکام از پردازنده موبایل اسنپدراگون ۸۴۵ رونمایی کرد و حالا شاهد ارائه جزئیات بیشتری از آن هستیم. این چیپست که جانشین اسنپدراگون ۸۳۵ می شود، قرار است توسط اکثر تلفن های ...

روز گذشته بود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که کوالکام از پردازنده موبایل اسنپدراگون ۸۴۵ رونمایی کرد و حالا شاهد ارائه جزئیات بیشتری از آن هستیم. این چیپست که جانشین اسنپدراگون ۸۳۵ می شود، قرار است توسط اکثر تلفن های همراه اندرویدی پرچمدار سال آینده استفاده شود.

خبر مهم این است که این پردازنده قدرت ثبت ویدیوهای 4K HDR تا ۶۰ فریم بر ثانیه را به تلفن هوشمند شما می دهد. این پردازنده همچنین می تواند ویدیوهای اسلو موشن با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رزولوشن 720p تا ۴۸۰ فریم یا با رزولوشن 1080p با ۲۴۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند.

پردازشگر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تصویر اسپکترا 280 در این چیپست می تواند در هر ثانیه عملیات - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاهش نویز را روی ۶۰ تصویر ۱۶ مگاپیکسلی انجام دهد. همچنین اسنپدراگون ۸۴۵ از گاموت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رنگی وسیع تر و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می کند که ۶۴ برابر رنگ های بیشتری را نسبت به قبل به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایش می گذارد.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی

نسبت به چیپست قبلی، کوالکام تغییرات بسیاری را ایجاد کرده است از جمله عملکرد بهتر، اتصال بهتر و مصرف - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کمتر. کوالکام می گوید پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ نسبت به قبل ۳۰ درصد گرافیک بهتری را به نمایش می گذارد در حالی که ۳۰ درصد مصرف کمتری دارد و بازده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمایشگر ۲.۵ برابر سریع تر خواهد بود. همچنین از ۶ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - درجه آزادی پشتیبانی کرده و در اپلیکیشن های واقعیت مجازی و افزوده می تواند تمام فضای بسته اطراف را نقشه برداری کند.

سیستم TrueWireless Bluetooth 5 اجازه می دهد تا از موبایل به چندین اسپیکر یا هدفون به صورت همزمان متصل شوید و صدا را پخش کنید. کوالکام مدعی شده که در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این زمینه نیز مصرف انرژی تا ۵۰ درصد بهبود یافته. مودم X20 گیگابیت LTE حالا نسبت به مودم X16 سال گذشته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ۲۰ درصد می تواند سرعت بیشتری را ارائه کند.

انتظار می رود که اسنپدراگون ۸۴۵ از اوایل سال ۲۰۱۸ درون تلفن های هوشمند شرکت هایی نظیر سامسونگ، اچ تی سی، ال - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جی، گوگل و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دیگر توسعه دهندگان تلفن های اندرویدی قرار بگیرد. همچنین از انتهای امسال، شاهد حضور آن روی کامپیوترهای ویندوز ۱۰ نیز خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone