🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39893.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

ظاهر نسخه اندروید اپلیکیشن وان درایو دست خوش تغییرات گوناگونی شد

آپدیت جدید OneDrive شاید نخستین بروزرسانی بزرگ این اپلیکیشن نباشد ولی بعد از مدت ها، ظاهر نسخه اندروید ساخته مایکروسافت را دستخوش تغییراتی می کند. اگر اپ وان درایور خود را به ورژن 5.1 آپدیت ...

آپدیت جدید OneDrive شاید نخستین بروزرسانی بزرگ این اپلیکیشن نباشد ولی بعد از مدت ها، ظاهر نسخه اندروید ساخته مایکروسافت را دستخوش تغییراتی می کند. اگر اپ وان درایور - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خود را به ورژن 5.1 آپدیت کرده اید، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - احتمالا بزرگترین تغییر ظاهری که متوجه شده اید حذف منوی همبرگر [منویی با آیکون سه خط] بوده است

حالا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تمام بخش هایی که می خواهید بالای صفحه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - حضور داشته و با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یک کلیک کمتر می توانید به محتویات بخش های Shared ،Recent و Shared دسترسی پیدا کنید. همچنین تغییرات قسمت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - Me نیز باعث - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - شده اند تا کاربران بتوانند نوتیفیکیشن ها، محتویات آفلاین و اطلاعات اکانت شان را چک کنند.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی

مایکروسافت در ادامه انتشار آپدیت های بزرگ برای اپلیکیشن های موبایلش، موفق شده در بروزرسانی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - جدید وان درایو این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - را کاربر-دوستانه تر کند تا راحت تر و سریع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تر بتوانید به محتویات دسترسی پیدا کنید. همچنان مشخص نیست که این تغییرات چه زمانی به ورژن iOS اپ می آیند.

برای اطلاعات بیشتر، وان درایو سرویسی است که به کاربران امکان آپلود فایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ها و همگام سازی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آن ها در یک فضای ابری را می دهد. این اپلیکیشن با بیش از 100 میلیون کاربر اندرویدی، یکی از بزرگترین رقیبای گوگل درایو به حساب می آید.

- تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر نقده استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone