🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37405.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک عقب نشینی کرد؛ داده های شخص ثالث دیگر نقشی در تبلیغات هدفمند ندارند

فیسبوک در تلاش برای اثبات اینکه عذرخواهی آن ها فقط کلامی نبوده است، اخیرا قانون جدیدی را وضع کرده تا رسوایی کمبریج آنالیتیکا (Cambridge Analytica) دوباره تکرار نشود؛ این کمپانی تحلیل گر بدون اجازه کاربران، ...

فیسبوک در تلاش برای - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اثبات اینکه عذرخواهی آن ها فقط کلامی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - نبوده است، اخیرا قانون جدیدی را وضع کرده تا رسوایی کمبریج آنالیتیکا (Cambridge Analytica) دوباره تکرار نشود؛ این کمپانی تحلیل گر بدون اجازه کاربران، به اطلاعات پنجاه میلیون عضو فیسبوک دسترسی پیدا کرد.

در پی قانون جدید فیسبوک، این کمپانی تصمیم دارد تا برنامه Partner Categories را ببندد، بخشی که قسمتی از اطلاعات آفلاین کاربران همانند وفادار بودن به محصول یا برند خاصی را جمع آوری می کرد و شرکت های تبلیغاتی می توانستند از آن ها برای آگهی های هدفمند تر استفاده کنند.

در واقع تا پیش از وضع این قانون، فیسبوک به تبلیغ کنندگان اجازه می داد تا از چند منبع مختلف اطلاعات استفاده کنند:

  • داده های به دست آمده توسط خود فیسبوک، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اطلاعاتی که از فعالیت کاربران و پروفایل های آن ها جمع آوری می شوند
  • داده های به دست آمده توسط خود تبلیغ کنندگان، همانند ایمیل هایی که مصرف کنندگان برای آن ها می فرستند
تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان
البته فیسبوک همکاری اش را با بعضی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - شرکت های شخص ثالث ادامه می دهد، اما تنها برای ردیابی تبلیغات و میزان تاثیرگذاری آن ها.
  •  داده - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - های به دست آمده توسط شرکت های شخص ثالث، این شرکت ها اطلاعات آفلاین کاربران - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را می گیرند و فیسبوک از آن ها برای تکمیل - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داده های خودش استفاده می کند. اگر شرکتی بخواهد از این اطلاعات استفاده کند، - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فیسبوک بخشی از این پول را به تهیه کنندگان داده ها می دهد

سرویس Partner Categories به - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - عبارتی همین گزینه سوم است که فیسبوک آن را از سال 2013 و با هدف نمایش تبلیغات هدفمند تر برای کاربرانش - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تاسیس کرد. از طرفی برای استارتاپ های کوچکی که اطلاعات کاربران (منبع دوم) را نداشتند نیز این ویژگی مفید به نظر می رسید.

با این حال رسوایی کمبریج آنالیتیکا تمام معادلات را بهم زد. با توجه به گزارشات درز پیدا کرده کمبریج آنالیتیکا اطلاعات 50 میلیون کاربر فیسبوک را از طریق توسعه دهنده اپلیکیشن شخص ثالثی که برای جمع آوری داده های آفلاین با آمریکایی ها همکاری می کرد به دست آورده است. البته تبلیغ کنندگان همچنان می توانند از اطلاعات خود فیسبوک استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone