🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39889.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های سال 2018 شیائومی، از قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی برخوردار هستند

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً در کنفرانس جهانی اینترنت 2017 واقع در چین شرکت کرده و تایید نموده که حداقل تعدادی از موبایل های هوشمند سال 2018 این کمپانی، از تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی ...

لی جون، مدیرعامل شیائومی اخیراً در کنفرانس جهانی اینترنت 2017 واقع در چین شرکت کرده و تایید نموده که حداقل تعدادی از موبایل های هوشمند سال 2018 این کمپانی، از تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بهره مند خواهد بود. در حالی که برای مثال به هیچ موبایل مشخصی اشاره نشده، این احتمال وجود دارد شیائومی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - می 7 که به اسنپدراگون 845 مجهز می شود، نخستین دیوایس با چنین قابلیت هایی باشد.

اوایل امسال بود که شیائومی به حوزه هوش مصنوعی علاقه نشان داد و اسپیکر 45 - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دلاری Mi AI را عرضه کرد. با این همه سال بعد، سالی مهم برای کمپانی چینی به شمار می رود و شیائومی قصد دارد تکنولوژی های هوش مصنوعی را به گستره وسیع تری از محصولاتش، از جمله موبایل های هوشمند بیاورد.

مدیرعامل شیائومی اگرچه هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه نخستین دیوایس بهره مند از این تکنولوژی ها به میان نیاورده، اما می گوید که تمام این دستگاه ها ارزش صبر کردن را - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دارند. همانطور که بالاتر گفته شد تا به اینجای کار، شیائومی می 7 محتمل ترین گزینه به شمار می رود؛ موبایلی که علاوه بر چیپست پرچمدار کوالکام، از 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و نمایشگری با - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نسبت ابعاد 18:9 بهره می - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - برد.

در گزارش های قبلی آمده که شیائومی می 7، - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در ماه فوریه سال - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آتی میلادی رونمایی می شود؛ در این صورت، پرچمدار تازه شیائومی نه تنها نخستین موبایل کمپانی چینی است از که تکنولوژی های پیشرفته هوش مصنوعی بهره مند می شود، بلکه یکی از اولین موبایل هایی نیز خواهد بود که اسنپدراگون 845 را در خود جای می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone