🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39887.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

موبایل میان رده HTC Ocean Harmony جواز رگولاتوری های چینی را دریافت کرد

هر محصولی که وارد خاک کشور چین شده یا در این کشور تولید، فروخته و استفاده می شود باید جوازی تحت عنوان 3C را دریافت کند و اسمارت فون ها هم از این قاعده مستثنی ...

هر محصولی که وارد خاک کشور چین شده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - یا در این کشور تولید، فروخته و استفاده می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شود باید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جوازی تحت عنوان 3C را دریافت کند و اسمارت فون ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم از این قاعده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مستثنی نیستند. اخیراً یکی از فبلت های میان رده HTC که با نام رمز Ocean Harmony شناخته می شود، این جواز را از رگولاتوری های چینی دریافت کرده است.

دریافت جواز 3C به این معناست که دستگاه تست های اولیه را پشت سر گذاشته و با استانداردهای امنیتی کشور چین سازگاری دارد. در حال حاضر اطلاعات فراوانی درباره میان رده جدید HTC در دست است و می دانیم باید منتظر موبایلی 5.99 اینچی با نمایشگر بدون حاشیه باشیم که از نسبت ابعاد 18:9 بهره می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - برد.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

اسنپدراگون 652 کوالکام با پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو 510 در نقش قلب تپنده Ocean Harmony ظاهر می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شود و از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیگر مشخصات دستگاه می - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - توان به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

مدل - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پایه Ocean Harmony احتمالاً با برچسب قیمت حدودی 400 دلار عرضه می شود اما باید - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منتظر مدلی دیگر همراه با چیپست اسنپدراگون 660 نیز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بود که تقریباً 560 دلار قیمت خواهد داشت. اگرچه هنوز تصویری از این موبایل افشا نشده، برخی معتقدند که Ocean Harmony از لحاظ طراحی شباهت زیادی به موبایل تازه عرضه شده HTC U11 Plus دارد. در هر حال، با دریافت جواز 3C دیگر زمان زیادی تا رونمایی رسمی دستگاه باقی نمانده و به زودی اطلاعات مان از میان رده قدرتمند HTC تکمیل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone