🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29050.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل وان پلاس 7 توسط یک فروشگاه اینترنتی افشا شد

چند سالی است که شرکت وان پلاس روند مناسبی در پیش گرفته و موفق شده با عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند پیشرفته و ارزان قیمت توجه بسیاری کاربران را به خود جلب کند. احتمالاً مجهز شدن گوشی‌های ...

چند سالی است که شرکت وان پلاس روند مناسبی در پیش گرفته و موفق شده با - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند پیشرفته و ارزان قیمت توجه بسیاری کاربران را به خود جلب کند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - احتمالاً مجهز شدن گوشی‌های وان پلاس به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - قابلیت‌های پرچمداران و قیمت پایین آنها جواب داده چرا که به نظر می‌رسد این شرکت با گوشی وان پلاس 7 قصد دارد بار دیگر همین روند را در پیش بگیرد.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان

عرضه شدن گوشی دیگری از کمپانی وان پلاس شاید آنچنان هیجان انگیز نباشد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - و به سرخط اول خبرگزاری‌های تکنولوژی تبدیل نشود اما این برند با پرچمداران قبلی و تصمیمات عجیب موفق شده طرفداران خاص خود را پیدا کند. برای مثال وان پلاس 6T از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - بهره می‌برد و تنها ۵۵۰ دلار قیمت داشت.

نمایشگر امولد ۶.۵ اینچی

حال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - یک وبسایت خرده فروشی به صورت اتفاقی تصویری از وان پلاس 7 منتشر کرده و مشخصات کامل آن - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - را لو داده. حال با هم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - جزئیات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - این تلفن هوشمند را مرور می‌کنیم تا بیبینیم این به اصطلاح قاتل پرچمدار (flagship killer) چه ویژگی‌های خاصی دارد؛

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان

بنابر اطلاعات منتشر شده در این فروشگاه اینترنتی، وان پلاس ۷ به یک صفجه نمایش امولد ۶.۵ اینچی مجهز شده - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر آن به گفته سازندگانش، می‌تواند سریعترین مورد در میان دیگر نمونه‌های موجود جهان باشد.

دوربین سه گانه و اسنپدراگون ۸۵۵

علاوه بر این موبایل مذکور از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ به همراه ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وان پلاس برای این تلفن هوشمند یک آرایه دوربین سه گانه در نظر گرفته که از یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی عریض و یک لنز ۵ مگاپیکسلی عمقی تشکیل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان

روی بدنه‌ی جلویی این موبایل نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی آن را ایفا می‌کند و شایعه شده که دوربین اصلی موبایل از تکنولوژی بزرگنمایی ۱۰ برابری بدون افت کیفیت نیز بهره خواهد برد.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - لیست منتشر شده در وب سایت خرده فروشی، این موبایل از یک دوربین جهنده به عنوان دوربین سلفی استفاده می‌کند اما پیشتر در مدارک دیگری - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - ذکر شده بود که بالای نمایشگر این موبایل، یک بریدگی قطره‌ای وجود خواهد داشت و محل قرار گیری دوربین سلفی خواهد بود. حال مشخص نیست که دقیقاً کدامیک از این دو گفته، صحیح خواهد بود و باید برای کسب اطلاع از این ویژگی منتظر معرفی رسمی آن باشیم.

وان پلاس ۷ اواسط فروردین با قیمتی معادل ۵۶۹ دلار عرضه می‌شود

برای وان پلاس 7 یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - ساعتی در نظر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - گرفته شده و همین مسئله وزنی معادل ۱۸۵ گرم را برایش رقم زده. همانطور که می‌دانید از عرضه وان - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر تربت جام استان خراسان - پلاس 6T زمان زیادی نگذشته و به همین دلیل انتظار می‌رود وان پلاس 7 در بهترین حالت اواسط فروردین ماه سال بعد با قیمتی معادل ۵۶۹ دلار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهاب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
عرض ادب وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم اطراف زیباکنار تربت جام اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در زیباکنار شهر تربت جام خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone