🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30476.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار جدید نوکیا با دوربین پنج‌گانه به زودی معرفی می‌شود

از زمانی که کمپانی HMD Global شروع به تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا کرد، بسیاری منتظر رونمایی از اولین پرچمدار رسمی این کمپانی یعنی نوکیا 9 بودند؛ پرچمداری که تنها یک ماه تا معرفی ...

از زمانی که کمپانی HMD Global شروع به تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا کرد، بسیاری - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - منتظر رونمایی از اولین پرچمدار رسمی این کمپانی یعنی نوکیا 9 بودند؛ پرچمداری که تنها یک ماه تا معرفی رسمی آن فاصله داریم.

برخی منابع می‌گویند جدا از دوربین ۵ گانه این گوشی، باید منتظر سوپرایزهای دیگری در مورد نوکیا 9 PureView که هفته آخر ژانویه - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یا به عبارتی اوایل بهمن ماه معرفی می‌شود باشیم. ظاهرا HMD Global پرچمدار خود را نه در رویدادهایی مانند CES و MWC بلکه در یک برنامه جداگانه معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود که نوکیا 9 از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل بهره ببرد. همچین احتمالا این گوشی به یک - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - پردازنده اسنپ دراگون 845، 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و در نهایت یک باتری ۴۱۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی
پیش از این هم تصاویری از قاب محافظ این گوشی لو رفته بود.

در ضمن و جدا از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی سلفی در جلوی دستگاه، این گوشی از ۵ دوربین و یک سنسور اضافه برای عمق بهره‌مند خواهد بود. همچنین، انتظار می‌رود - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نوکیا 9 از روش عکس برداری محاسباتی دوربین لایت استفاده کند که چندی پیش - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یک کمپانی با نام - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - Light.co آن را به ثبت رسانده بود؛ شرکتی که به احتمال زیاد با کمپانی - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - HMD Global در ارتباط است.

احتمالا - تعمیرات مایکروفر فلر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با آغاز سال جدید میلادی و به پایان رسیدن تعطیلات کریسمس، باید منتظر انتشار اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی باشیم. چندی پیش نوکیا از میان‌رده جدید خود با نام نوکیا 8.1 رونمایی کرده بود که از نمایشگر HDR و اندروید 9 بهره می‌برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone