🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21484.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت O-Film از ماژول پریسکوپی موبایل با بزرگنمایی پیوسته رونمایی کرد

کمپانی O-Film از ماژول پریسکوپی جدید برای موبایل‌ها رونمایی کرد. این محصول برخلاف لنزهای پریسکوپی کنونی که در یک فاصله کانونی مشخص قفل می‌شوند، بزرگنمایی پیوسته را ارائه کرده و تنها ۵.۹ میلیمتر ضخامت دارد. ...

کمپانی O-Film از ماژول پریسکوپی جدید برای موبایل‌ها رونمایی کرد. این محصول برخلاف لنزهای پریسکوپی کنونی که در یک فاصله کانونی مشخص قفل می‌شوند، بزرگنمایی پیوسته را ارائه کرده و تنها ۵.۹ میلیمتر ضخامت دارد.

این ماژول توانایی حرکت روان بین ۸۵ و ۱۷۰ میلیمتر (معادل ۳۵ میلیمتر) با تغییر همزمان گشودگی دیافراگم لنز بین f/3.1 و f/5.1 را دارد. این ماژول بزرگنمایی ۳ تا ۷ برابری را در مقایسه با دوربین‌های عریض معمولی ارائه کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - و به گفته سازنده امکان طراحی آن با بازه‌های بزرگنمایی ۳ تا ۵ برابری، ۵ تا ۸ برابری و ۳.۵ تا ۹.۵ برابری وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان

ماژول پریسکوپی مورد بحث با استفاده از منشور (Prism)، لرزشگیر تصویر اپتیکال را فراهم نموده و یک موتور پیزوالکتریک (Piezoelectric Motor) ۳ لنز درون آن را برای دسترسی به فاصله کانونی مورد نظر، به نرمی و با دقت به عقب و جلو حرکت می‌دهد. مکانیزم فوکوس خودکار نیز همراه با لنزها - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - حرکت می‌کند.

از آنجا که گوشی‌های فعلی به دوربین‌هایی با فاصله کانونی قفل شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - برخوردار هستند، از عملیات درون یابی دیجیتال (Digital Interpolation) برای دستیابی به بزرگنمایی بین سطوح زوم استفاده کرده و در صورت نیاز بین لنز عریض یا تله فوتو سوییچ می‌کنند.

به کمک بزرگنمایی پیوسته می‌توان در بین سطوح بزرگنمایی عکس‌هایی با کیفیت بالاتر انداخت. بزرگنمایی پیوسته دوربین‌های پریسکوپی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - فعلی را نیز کاربردی‌تر می‌کند چرا که نمونه‌های فعلی با بزرگنمایی ۵ برابری کاربر را به عسکبرداری از سوژه‌های دور محدود می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone