تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17089.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و تصاویر کامپیوتر هواوی با پردازنده اختصاصی مبتنی بر ARM

اپل تنها شرکتی نیست که از پردازنده اختصاصی خود در کامپیوتر بهره می‌برد و هواوی نیز در همین مسیر گام برداشته است. برخی مشخصات و تصاویر سیستم کامپیوتری دسکتاپ هواوی با چیپست اختصاصی مبتنی بر ARM  ...

اپل تنها شرکتی نیست که از پردازنده اختصاصی خود در کامپیوتر بهره می‌برد و هواوی نیز در همین مسیر گام برداشته است. برخی مشخصات و تصاویر سیستم کامپیوتری دسکتاپ هواوی با چیپست اختصاصی مبتنی بر ARM  فاش شده است. ظاهرا به زودی باید منتظر این دستگاه با کارایی بالا و قابل ارتقا باشیم که ابتدا برای استفاده در بخش دولتی عرضه خواهد شد.

اوایل مهرماه گفته شد که هواوی در صدد ورود به بازار نمایشگر و کامپیوتر است. اکنون، براساس آخرین اطلاعات فاش شده از سوی «چانگان دیجیتال جون» - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - در شبکه اجتماعی چینی - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - ویبو، هواوی روی سیستم کامپیوتر دسکتاپ به نام هواوی «MateStation B515» کار می‌کند که مشخصات اصلی و تصاویری از - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن نیز توسط چانگان جون به اشتراک - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - گذاشته - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران

MateStation B515 هواوی از نمایشگر 23.8 اینچی با حاشیه باریک 5.72 میلی متری، میدان دید 178 درجه، رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - و دامنه رنگ 72 درصد NTSC بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد کامپیوتر جدید مجهز به مادربرد Kunpeng هواوی و پردازنده - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - Huanghe K680 خواهد بود. ظاهرا این دستگاه ابتدا قرار است در بخش دولتی، کسب و کارهای بزرگ و - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - موسسات مورد استفاده قرار گیرد و - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - سپس به صورت عمومی در دسترس همه کاربران قرار گیرد.

اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که دسکتاپ هواوی - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - از پردازنده 24 هسته‌ای Kunpeng، رم 8 گیگابایتی، حافظه SSD سامسونگ با ظرفیت 512 گیگابایت و کارت گرافیک رادئون 520 بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد عملکرد  پردازنده چند هسته‌ای کمی بهتر از i9-9900K باشد. علاوه بر این دسکتاب مجهز به سیستم UOS بومی است که نمی‌توان ویندوز 10 را روی آن نصب کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده، پردازنده مرکزی این سیستم از چیپست 7 نانومتری Kunpeng 920 مبتنی بر آرم 4 یا 8 هسته‌ای با فرکانس 2.6 گیگاهرتز بهره می‌برد.

حداکثر شش درایو SATA 3.0 برای ذخیره سازی انبوه، به علاوه دو حافظه SSD M.2 به این - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - سیستم قابل اتصال هستند.

دسکتاپ هواوی از چهار اسلات حافظه DDR4-2400 UDIMM با ظرفیت حافظه حداکثر 64 گیگابایت، رم 8 گیگابایتی و هارد SSD با ظرفیت 256 گیگابایت بهره می‌برد و کارت گرافیک رادئون R7 430 را برای این سیستم انتخاب کرده است.

باتوجه به اینکه مصرف برق دستگاه بالا نیست، دارای منبع تغذیه - تعمیرات یخچال بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - 180 واتی است. به نظر می‌رسد دسکتاپ جدید در مدل‌های مختلف و با مشخصات متفاوت به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone