🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21489.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی کورسیر از دسکتاپ Vengeance و نسخه ارتقا یافته سیستم ONE

شرکت کورسیر (Corsair) از دسکتاپ Vengeance با پردازنده‌های سری 3000 رایزن یا نسل دهم اینتل و همچنین نسخه ارتقا یافته کامپیوتر «ONE PC» با پردازنده رایزن و کارت گرافیک RTX رونمایی کرد. مدل Vengeance a4100 ...

شرکت کورسیر (Corsair) از دسکتاپ Vengeance با پردازنده‌های سری 3000 رایزن یا نسل دهم اینتل و همچنین نسخه ارتقا یافته کامپیوتر «ONE PC» با پردازنده رایزن و کارت گرافیک RTX رونمایی کرد.

مدل Vengeance a4100 به پردازنده AMD رایزن 7 3700X، کارت گرافیک جیفورس RTX 2070 Super و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است. می‌توان این مدل را با کارت کپچر Elgato 4K60 PRO نیز سفارش داد که آن را به سیستمی مناسب برای گیمینگ و استریم تبدیل می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان

مدل i4200 از پردازنده اینتل Core i7 10700KF و کارت گرافیک جیفورس RTX 2080 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - Super برخوردار بوده و خریدار می‌تواند آن را با - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - رم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی سفارش - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - دهد. هر دو سری به سیستم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - خنک کننده آبی و کیس RGB مجهز شده و با شروع قیمت ۱۸۰۰ دلار قابل خریداری خواهند بود.

AMD همچنین مدل ارتقا یافته سیستم گیمینگ ONE را نیز به پردازنده سری 3000 رایزن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - مجهز کرده است. این سیستم در دو مدل با پردازنده Ryzen 9 3900X و Ryzen 9 3950X قابل سفارش بوده و با در نظر گرفتن تولیدکنندگان محتوا تولید - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - شده است. البته به خاطر مجهز شدن به پردازنده‌های بسیار قدرتمند، بسیاری - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - از بازی‌های جدید را نیز بدون مشکل اجرا خواهد کرد. دسکتاپ ONE در بالاترین مشخصات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - با کارت گرافیک RTX 2080 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - Ti، رم ۳۲ گیگابایتی و حافظه NVMe M.2 قابل خریداری است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان

با اینکه بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند سیستم گیمینگ را خودشان جمع کنند، مدل Vengeance برای کسانی که به دنبال دردسر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - خرید قطعات و سرهم بندی آن‌ها نیستند، گزینه‌ای ایده آل به شمار می‌رود. دسکتاپ One نیز برای گیمرهایی مناسب است که سیستمی قدرتمند با کیس کوچک می‌خواهند.

کامپیوترهای ONE و Vengeance - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر چناران استان خراسان - از هم اکنون به ترتیب با شروع قیمت ۲۹۹۹ و ۱۷۹۹ دلار از سایت کورسیر قابل خریداری هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone