🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21491.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

AMD از پردازنده‌های دسکتاپی رایزن 3000XT با شروع قیمت ۲۴۹ دلار رونمایی کرد

AMD از پردازنده‌های سری رایزن 3000XT با لیتوگرافی ۷ نانومتری برای دسکتاپ رونمایی کرد. سازنده می گوید این پردازنده ها ۴ درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های سری 3000 داشته و از ۱۷ تیر ...

AMD از پردازنده‌های سری رایزن 3000XT با لیتوگرافی ۷ نانومتری برای دسکتاپ رونمایی کرد. سازنده می گوید این پردازنده ها ۴ درصد عملکرد بهتری نسبت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - به پردازنده های سری 3000 داشته و از ۱۷ تیر روانه بازار می‌شوند.

کمپانی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - AMD با اصلاح معماری ۷ نانومتری «Zen 2» موفق شده فرکانس پردازنده‌های سری رایزن 3000XT را تقویت کرده و عملکرد آن‌ها را افزایش دهد. به گفته این شرکت پردازنده‌های جدید حداکثر ۴ درصد در عملکرد تک رشته‌ای نسبت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - به پردازنده‌های دسکتاپی سری رایزن 3000 برتری دارند؛ پیشرفتی که برای کاربران عادی چشمگیر نیست ولی برای گیمرها اهمیت دارد.

پردازنده‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - رایزن 9 3900XT، رایزن 7 3800XT و رایزن 5 - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - 3600XT به ترتیب ۱۲، ۸ و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - ۶ هسته داشته و حداکثر توان پردازشی آن‌ها ۴.۷ - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - گیگاهرتز اعلام شده است که برای اجرای جدیدترین بازی‌ها، ویرایش فیلم‌های 4K و یا رندرگیری در نرم افزارهای سه بعدی کفایت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان

پردازنده رایزن 3900XT با قیمت ۴۹۹ دلار، 3800XT با قیمت ۳۹۹ دلار و 5 3600XT به قیمت ۲۴۹ دلار از تاریخ ۷ ژوئیه (۱۷ تیر) به بازار عرضه می‌شوند.

AMD علاوه بر رونمایی از پردازنده‌های فوق، چیپست B550 را نیز به بازار عرضه کرد که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - جایگزین مدل فعلی B450 می‌شود. مادربردهای مبتنی بر چیپست B550 استاندارد باس PCIe 4.0 را برای عموم کاربران فراهم کرده و نسبت به مادربردهای B450 پهنای باند - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر قوچان استان خراسان - بیشتری را برای کارت گرافیک و حافظه SSD فراهم می‌کنند. مادربردهای مبتنی بر B550 از هم اکنون قابل خریداری هستند.

به نظر می‌رسد پردازنده‌های سری 3000XT برای گیمرها و تولیدکنندگان محتوایی که به دنبال ارتقا سریع سیستم هستند، گزینه‌ای مناسب تر نسبت به پردازنده‌های استاندارد سری 3000 هستند. در غیر این صورت پیشرفت چندان قابل توجهی نداشته و بهتر است برای ارتقا سیستم تا زمان عرضه پردازنده‌های سری 4000 صبر کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone