🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27624.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

چطور سلامت هارد دیسک کامپیوتر را بررسی کنیم؟

چند روزیست که هارد دیسک رایانه‌تان مثل سابق کار نمی‌کند. شروع کرده به صداهای عجیب و غریب درآوردن، گاهی فایل‌هایتان را پیدا نمی‌کند و سرعت آن به میزان قابل توجهی پایین آمده. با دیدن این ...

چند روزیست که هارد دیسک رایانه‌تان مثل سابق کار نمی‌کند. شروع کرده به صداهای عجیب و غریب درآوردن، گاهی فایل‌هایتان را پیدا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - نمی‌کند و سرعت آن به میزان قابل توجهی پایین آمده. با دیدن این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - علائم احتمالا تصور کنید که وقت خداحافظی با هارد دیسک فرا رسیده. اما صبر کنید! پیش از آنکه هارد دیسک‌تان از دنیا رخت ببندد، کارهایی هست که می‌توانید برای حفظ اطلاعات آن انجام بدهید.

تمام هارد دیسک‌ها بالاخره یک روز خراب می‌شوند، و وقتی به نابودی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - نزدیکند می‌توانید علائم واضحی در آن‌ها ببینید: صداهای عجیب، فایل‌های خراب، کرش کردن موقع بوت سیستم عامل و سرعت بسیار پایین در تبادل دیتا که در نهایت به از کار افتادن کامل هارد منجر می‌شوند. این موضوع به خاطر وجود قطعات مکانیکی متحرک در هارد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - دیسک‌ها امری طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

درایوهای حالت جامد یا به اصطلاح SSD وضعیت بهتری دارند. در این درایوها قطعات متحرک وجود ندارد اما سلول‌های ذخیره‌سازی آن‌ها پس از هر بار کپی شدن اطلاعات تحلیل می‌روند و این بدان معناست که درایوهای SSD هم بالاخره یک روز باید کنار گذاشته شوند.

چه از هارد دیسک استفاده کنید و چه SSD، باید بدانید که عمر آن‌ها بالاخره یک روز به اتمام می‌رسد. بنابراین بهتر است پیش از وقوع این حادثه برای آن آماده شده و سلامت هارد دیسک یا SSD خود را پایش کنید. در ادامه روش انجام این کار را با هم بررسی خواهیم کرد.

بررسی وضعیت .S.M.A.R.T درایو

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان

بسیاری از درایوهای مدرن از قابلیتی به نام .S.M.A.R.T برخوردارند (تکنولوژی گزارش، آنالیز و خودنظارتی) که جنبه‌های مختلف یک درایو را برای تشخیص خطا و مشکل مورد پایش قرار می‌دهد. با وجود این تکنولوژی رایانه شما پیش از خراب شدن درایو، این موضوع را متوجه شده و به شما هشدار خواهد داد.

چک کردن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - .S.M.A.R.T در ویندوز

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان

در ویندوز می‌توانید اسمارت را به طور دستی چک کنید. برای این لازم است به Command Prompt مراجعه کرده و یک خط کد بنویسید. فقط کافیست روی منوی استارت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - راست کلیک کرده و Run را اجرا کنید. سپس در پنجره ظاهر شده عبارت cmd را تایپ کنید تا صفحه Command Prompt ظاهر شود. حالا کد زیر را در Command Prompt بنویسید:

wmic diskdrive get model,status

اگر مشکلی وجود نداشته باشد عبارت OK را مشاهده خواهید کرد و اگر درایوتان در شرف نابودی باشد، عبارت Pred Fail روی صفحه ظاهر می‌شود.

چک - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - کردن .S.M.A.R.T در مک

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان

در مک برای دسترسی به اسمارت باید از مسیر /Applications/Utilities منوی Disk Utility را باز کرده، روی درایو کلیک کنید و وضعیت اسمارت را از گوشه پایین و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - سمت چپ مورد بررسی قرار دهید. اینجا هم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - ممکن است بسته به وضعیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - درایو دو عبارت Verified یا Failing روی صفحه نقش ببندد.

استفاده از نرم افزار تست سلامت هارد دیسک

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان

اگرچه اسمارت اطلاعاتی کلی در مورد وضعیت هارد دیسک را به شما می‌دهد، اما احتمالش هست که مشکلات هارد دیسک زمانی که وضعیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - درایو OK باشد هم خودشان را نمایش بدهند.

اینجاست که یک نرم افزار تست سلامت هارد دیسک به کارتان می‌آید. - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - پیشنهاد ما در ویندوز نرم‌افزار CrystalDiskInfo است که رایگان است و اطلاعات خوبی در اختیارتان می‌گذارد. کاربران مک او اس هم می‌توانند از نرم‌افزار DriveDx استفاده کنند که 20 دلار قیمت دارد اما نسخه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - آزمایشی آن را می‌توان به رایگان تجربه کرد.

وظیفه نرم‌افزارهای مذکور این است که اطلاعات بیشتری از «اوکی» یا «بد» بودن اسمارت در اختیارتان بگذارند. این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - دو نرم‌افزار بسته به وضعیت درایو می‌توانند به شما «تذکر» یا «هشدار» بدهند.

به عنوان مثال، درایوی که در اسکرین شات بالا می‌بینید چندین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - بد سکتور دارد اما رایانه فرد را دچار مشکلی نکرده است. با این وجود اگر این بد سکتورها روی یکی از فایل‌های ضروری بیفتند یقینا آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - را دچار مشکل خواهند کرد. بنابراین لیبل Caution که می‌بینید مشخصه خوبیست که برای خرابی هارد دیسک آماده باشید و پیش از این اتفاق نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اما اگر نیاز به ابزار پیشرفته‌تری دارید، وارد وبسایت سازنده هارد دیسک یا SSD تان شده و نرم‌افزار ویژه آن را - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - دانلود کنید. به عنوان مثال درایوهای سیگِیت از نرم‌افزار ویژه‌ای به نام SeaTools برخوردارند و وسترن دیجیتال همین خدمات را با نرم‌افزاری موسوم به Data - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - Lifeguard Diagnostic ارائه می‌دهد. همچنین - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - برای SSD های سامسونگ هم می‌توانید از نرم‌افزار Samsung Magician بهره ببرید.

اقدامات لازم هنگام خراب - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - شدن هارد دیسک

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان

اگر در هر کدام از نرم‌افزارهایی که بالاتر گفتیم پیام اخطار یا هشدار دریافت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - کردید، بهتر است هر چه سریع‌تر از اطلاعات خود پشتیبان بگیرید. در چنین موقعیتی بد نیست اطلاعات را موقتا در یک هارد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - اکسترنال بریزید و سپس روی سیستم نرم‌افزارهای بکاپ و پشتیبانی نصب کنید.

به عنوان مثال با نرم‌افزار EaseUS Todo Backup Free می‌توانید از درایو خود یک «کلون کامل» تهیه کنید. در مک او اس هم نرم‌افزار Carbon Copy Cloner  را پیشنهاد می‌کنیم.

اما اگر درایو شما کاملا از کار افتاده باشد، روش‌های دیگری هم برای بازگرداندن اطلاعات آن وجود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - دارد. یک روش (هر چند خیلی عجیب) این است که هارد دیسک را برای مدتی در فریزر بگذارید. تأثیر سرما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - روی درایو باعث - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - می‌شود که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - برای چند دقیقه دوباره شروع به کار کند تا در همین چند دقیقه بتوانید اطلاعات درونش را بیرون بکشید.

در نهایت اگر هیچ کدام از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - این روش‌ها جواب نداد، باید به مراکز ریکاوری دیتا مراجعه کنید که ممکن است خدمات آن‌ها هزینه بسیار گزافی را برایتان به همراه داشته باشد.

برای خرابی هارد و SSD همیشه آماده باشید

وقتی از خرابی هارد درایو حرف می‌زنیم کلمه «اگر» مهم نیست، بلکه «چه موقع؟» است که اهمیت دارد. تمام هارد درایوها بالاخره - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر منجیل استان گیلان - یک روز دچار مشکل می‌شوند، بنابراین اگر نمی‌خواهید اطلاعات مهم‌تان را از دست بدهید باید از همین الان به فکر تهیه نسخه پشتیبان از آن‌ها باشید.

استفاده از فضاهای ابری مثل گوگل درایو و وان درایو می‌تواند گزینه خوبی باشد. هر چند بهتر است همیشه یک بکاپ کامل در هاردهای اکسترنال داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone