🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21490.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نقشه برداری از یک شهر باستانی مدفون در ایتالیا بدون حفاری

باستان شناسان برای اولین بار بدون هیچگونه حفاری و صرفا از طریق تکنولوژی رادار زمین نفوذ نقشه جامعی از یکی از شهرهای رم باستان ارائه کردند. این تکنیک علاوه بر اینکه بدون هرگونه خرابی پیاده شد جزئیاتی ...

باستان شناسان برای اولین بار بدون هیچگونه حفاری و صرفا از طریق تکنولوژی رادار زمین نفوذ نقشه جامعی از یکی از شهرهای رم باستان ارائه کردند. این تکنیک علاوه بر اینکه بدون هرگونه خرابی پیاده شد جزئیاتی را در اختیار باستان شناسان قرار داد که در حفاری های سنتی دستیابی به آنها غیرممکن بود.

در این پژوهش تیمی از باستان شناسان دانشگاه های کمبریج و Ghent حضور داشتند و با کمک تکنیک رادار زمین نفوذ شهری به نام Falerii Novi را که فاصله ۴۸ کیلومتری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - از شمال رم قرار داشت اسکن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - کردند. Falerii Novi شهری باستانی مربوط به دوره رومیان است که در سال ۲۴۱ قبل از میلاد مسیح تاسیس شده و ۷۰۰ سال بعد از میلاد نیز تخلیه شد.

از روی زمین امکان مشاهده تعداد محدودی از بناهای مخروبه این شهر ممکن است و هیچ جنگل یا ساخت و سازی روی مخروبه های دفن شده در زیر زمین ایجاد نشده. این شهر همچنین زیر چتر حمایتی قانون ایتالیا قرار دارد و به همین خاطر حفاری های سنتی باستان شناسان در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - آن قدغن اعلام شده است. این شهر مدفون محدوده ای به وسعت ۷۵ هکتار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - را در بر گرفته و بنابراین حتی اگر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - حفاری در آن بدون مانع بود به خاطر وسعت شهر کاری بسیار دشوار بود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان

با در نظر داشتن آنچه گفته شد Falerii Novi گزینه ای ایده آل - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - برای استفاده از رادار زمین نفوذ به شمار می رفت. برای این منظور تیم محققان یک ریگ یا پایه ویژه را به یک - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - خودروی همه جارو متصل کردند و در هر ۱۲ سانتی متر از فضا یک عکس از محدوده شهر گرفتند. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - در نظر داشته باشید که رادارهای زمین نفوذ می توانند پالس های الکترومغناطیسی را به سمت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - زمین بفرستند و از این طریق شکل و عمق سازه های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - زیرسطحی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - را تشخیص داده و با ارائه دیتای سه بعدی باستان شناسان را در ایجاد نقشه یاری نمایند.

در نهایت ۲۸ میلیارد نقطه دیتا از شهر مدفون  Falerii Novi جمع آوری شد و دانشمندان با استفاده از آنها نقشه های دو بعدی و سه بعدی جامعی از آن تهیه کردند.

البته این نقشه ها هنوز در سطح مقدماتی هستند با این همه جزئیاتی را در اختیار باستان شناسان قرار داده اند که تا پیش از این ناشناخته بودند. تیم محققان در بررسی های خود یک مقبره، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - حمام، بازار، تئاتر، چندین فروشگاه و معبد را شناسایی کردند.

علاوه بر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - تمامی اینها به لطف مقیاس اسکن انجام - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان - شده میتوان به اطلاعات خوبی در مورد سازوکار این شهر دست پیدا کرد؛ اطلاعاتی که پیدا کردنشان صرفا از طریق حفاری غیرممکن یا دست کم دشوار بود. برای مثال محققان دریافتند که سیستم آب و فاضلاب این شهر پیش از ساخته شدن آن در زیر خانه ها کار گذاشته شده است که این نشان دهنده سطح بالای برنامه ریزی شهری در قرن سوم پیش از میلاد است.

- تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر گرگان استان گلستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone