🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30989.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت از کلید USB به عنوان جایگزین پسورد پشتیبانی خواهد کرد

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده به منظور راحتی کاربران و رفع نیاز به وارد کردن کلمه عبور برای ورود به حساب کاربری، از کلید USB پشتیبانی خواهد کرد. سخت افزار مورد بحث که توسط ...

کمپانی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده به منظور راحتی کاربران و رفع نیاز به وارد کردن کلمه عبور برای ورود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به حساب کاربری، از کلید USB پشتیبانی خواهد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرد.

سخت افزار مورد بحث که توسط شرکت هایی مانند Yubikey و FEITIAN تأمین می شود، از تمام سرویس های مایکروسافت مانند آفیس، اسکایپ و اکس باکس لایو پشتیبانی کرده و کاربران را در مقابل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پرداخت 20 الی 60 دلار، از وارد کردن کلمه عبور بی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نیاز خواهد کرد.

به گفته راب لفرتس معاون ارشد امنیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مایکروسافت، پسوردها راحت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ترین راه برای نفوذ مهاجمان هستند و خصوصاً در حملاتی که به در اختیار گرفتن حساب کاربری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - منجر می شوند، می توانند با تغییر توسط هکر، باعث - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اخراج کاربر از حسابش شوند.

کارمندان شرکت های بزرگ به صورت میانگین روزانه با 100 کلمه عبور مختلف درگیرند

بنا به اطلاعات امنیتی مایکروسافت و LastPass، کارمندان شرکت های بزرگ به صورت میانگین روزانه با 100 کلمه عبور مختلف درگیرند و اکثر رخنه های اطلاعاتی در چنین شرکت هایی هم به دلیل سهل انگاری در مراقبت از پسوردها اتفاق می افتد. به همین خاطر کمپانی ساکن ردموند در چند سال اخیر از آینده ای بدون پسورد حمایت کرده؛ رویکردی که توسط - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سایر شرکت ها (مانند آلفابت و اپل) نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

البته مایکروسافت با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از روش های بیومتریک تحت سرویس Windows Hello (در ویندوز - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - 10) گام مهمی در حذف کلمه عبور از فرآیند تأیید هویت کاربر برداشته که این خدمات تا کنون توسط 70 درصد از کاربرانی که سخت افزار لازم را در اختیار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - دارند، مورد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بهره برداری قرار گرفته است.

مایکروسافت همچنین خدمات Azure ID را برای شرکت های بزرگ ارائه می کند که با توجه به موقعیت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مکانی و همچنین استفاده از دیوایس های رجیستر شده، نیاز به وارد کردن پسورد را رفع خواهد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کرد.

گفتنی است کلید USB مایکروسافت (و سایر شرکت هایی که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - چنین سخت افزاری را ارائه می کنند) توسط کنسرسیوم فناوری FIDO Alliance پشتیبانی شده که در پنج سال اخیر، تکنولوژی های مختلفی را برای بی نیاز کردن کاربران از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ورود نام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاربری و کلمه عبور ارائه کرده است.

کنسرسیوم FIDO Alliance در حال حاضر اعضایی مانند آمازون، گوگل، مایکروسافت، اینتل، جی.پی مورگان چیس و گلدمن ساکس را شامل می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone