🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30993.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

کار توسعه اندروید Q احتمالا آغاز شده است

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دیوایس‌های خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید پای آپدیت کرده‌اند اما بر اساس بنچمارکی تازه‌ای که در سایت Geekbench منتشر شده،‌ به نظر می‌رسد گوگل کار ...

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دیوایس‌های خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - یعنی اندروید پای آپدیت کرده‌اند اما بر اساس بنچمارکی تازه‌ای که در سایت Geekbench منتشر شده،‌ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به نظر می‌رسد گوگل کار روی اندروید Q را هم از همین حالا شروع کرده است.

مانند رسم همیشگی گوگل، در ابتدا گوشی‌های این کمپانی جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد و بر همین اساس چندان عجیب نیست که این بنچمارک جدید هم متعلق - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - به گوگل پیکسل 3 ایکس ال باشد. پیش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از این هم اطلاعاتی در مورد این موضوع که گوشی‌های مجهز به اندروید پای زودتر به نسخه بعدی اندروید آپدیت خواهند شد وجود داشت.

جدا از تست‌ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مربوط به اندروید بعدی، گوگل پیکسل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - 3 به عنوان پرچمدار فعلی گوگل مشکلات زیادی از قبیل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پدیدار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - شدن بریدگی نمایشگر دوم،  مشکل ذخیره تصاویر، مسائل مربوط به مدیریت حافظه، اعوجاج صدای اسپیکر، داغ‌ شدن بدنه و باگ در مکالمه تلفنی را تجربه می‌کند که بعضی از آن‌ها هنوز سر جای خود هستند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

اخبار مربوط به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - اندروید Q در حالی شنیده می‌شوند که نسخه فعلی این سیستم‌عامل هنوز هم راه زیادی تا همه‌گیر شدن دارد.

چندی پیش و در نسخه بتای اندروید پای، سامسونگ طراحی گرافیکی پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 10 را به نمایش گذاشت. بر اساس این طراحی سامسونگ قصد دارد برای موبایل پرچمدار بعدی خود حسگر اثر انگشت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - زیر نمایشگر تعبیه کرده و بر اساس طرح‌هایی که پیش از این هم به بیرون درز کرده بود، اسکنر عنبیه را از بالای گوشی خود حذف کرده و حاشیه‌های صفحه نمایش را در گلکسی اس 10 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کم کند.

اسنشال فون و برخی از دیوایس‌های وان‌پلاس، نوکیا و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - هواوی تعدادی از برند‌هایی هستند که انتشار آپدیت اندروید پای را آغاز - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کرده‌اند و کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ هم باید در سه ماهه اول سال آینده میلادی منتظر عرضه این سیستم‌عامل روی موبایل‌های خود باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone