🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30996.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

در آینده آیفون قادر به تشخیص اصوات مختلفی خواهد بود

پتنت تازه‌ای از اپل ثبت شده که نشان می‌دهد آیفون ها در آینده‌ای نزدیک قادر خواهند بود حتی صدای سگ را هم تشخیص داده و آن را ترجمه کنند. حال سوال اینجاست آیا انسانها قادر ...

پتنت تازه‌ای از اپل ثبت شده که نشان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آیفون ها در آینده‌ای نزدیک قادر خواهند بود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حتی صدای سگ را - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم تشخیص داده و آن را ترجمه کنند. حال سوال اینجاست آیا انسانها قادر خواهند بود بدین شکل به ارتباط با سگ ها بپردازند؟

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

جواب این سوال خیر خواهد بود چرا که این تکنیک تنها به شناسایی اصواتی تعلق دارد که انسان تقلیدشان می کند. پتنت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - یاد شده افکت های صوتی بر اساس حالات چهره نام دارد و به موجب آن، انیموجی به نمایش گذاشته شده می‌تواند اصوات نامتعارفی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نظیر واق واق سگ را نیز تشخیص داده و آن را اجرا نماید.

این پتنت در ابتدا بهمن ماه سال گذشته ثبت شده اما جدیداً توسط اداره - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا منتشر شده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است. ایده‌ی اولیه به نمایش گذاشته شده در پتنت جدید اپل این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - است که تکنولوژی جدید قادر خواهد بود اعمال، کلمات - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به خصوص و صداهای نامتعارف کاربر را شناسایی کرده و در عوض همان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - رفتار را در انیموجی پیاده کند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

ترجمه‌ی این المان‌های ویدیویی و صوتی در آواتار مجازی یا انیموجی‌ها بر اساس کاراکتر‌هایشان عملی خواهد شد. برای مثال با تکنولوژی جدید، سگ واق واق می‌کند و خوک خرناس خواهد کشید.

نحوه عملکرد سیستم یاد شده، انیموجی‌های اپل را تغییر خواهد داد و کاربران می‌توانند از این ویژگی جدید را در اپلیکیشن‌هایی دیگر نیز استفاده کنند. بر اساس دو سناریوی تعریف شده در این پتنت، آیفون قادر خواهد بود دستوراتی را از متحوای ویدیویی یا صوتی کاربر دریافت کرده و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با ترجمه آنها، عملکردی خاص را با توجه به انیموجی انتخاب شده، نمایش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دهد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این مسئله می‌تواند به جالب‌ترین بخش انیموجی ها بدل شود. تصور کنید در حال شنیدن صحبت‌های دوستتان هستید که ناگهان کاراکتر سگ انیموجی شروع به پارس کردن می‌کند و روند صحبت را به کلی عوض می‌نماید. بنابراین این انتظار می‌رود که مکالمه‌های تلفنی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در آینده به تجربه‌هایی عجیب و جالبتر بدل شود.

 

تماشا کنید:انیموجی تیم کوک سخنرانی بعدی‌ وی در دانشگاه دوک را اعلام کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone