🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44189.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی و اعلام قیمت ذنفون 3 و ذنفون 3 مکس ایسوس در ایران

ایسوس از جمله برندهای تایوانی فعال در بازار کشورمان است که در کنار لپ تاپ و دیگر سخت افزارهای گروه کامپیوتر، دستی هم در بازار موبایل دارد. موبایل های میان رده این شرکت ضمن برخورداری ...

ایسوس از جمله - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برندهای تایوانی فعال در بازار کشورمان است که در کنار لپ تاپ و دیگر سخت افزارهای گروه کامپیوتر، دستی هم در بازار موبایل دارد.

موبایل های میان رده این شرکت ضمن برخورداری از امکاناتی معقول با قیمتی منطقی وارد بازار کشور می شوند و از آنجا که همه هموطنان - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عزیزمان توانایی خرید پرچمداران مطرح بازار را ندارند، محصولات  این شرکت طرفدارن زیادی هم دارند.

شب گذشته شرکت ایسوس طی مراسمی با حضور مدیران خود، از جدیدترین موبایل هایش با نام های ذن فون 3 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و ذن فون 3 مکس در ایران رونمایی کرد که قرار است به ترتیب با قیمت های یک میلیون و نود هزار تومان و هشتصد و نود هزارتومان وارد بازار کشور شوند.

گفتنی است در این مراسم آقایان آرون مدیر توسعه بازار موبایل و تبلت ایسوس، پیام ابراهیمی، مدیر فروش این شرکت و سید هادی چاوشی مدیر توسعه شبکه فروش موبایل و تبلت آن ضمن معرفی دو اسمارت فون یاد شده، به ارائه توضیحاتی پیرامون برند ایسوس و تاریخچه فعالیت آن پرداختند.

نگاهی اجمالی به امکانات ذن فون 3

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

بدنه این موبایل دارای طراحی 2.5D است؛ بدان معنا که هیچ زاویه تند و شکسته ای در آن مشاهده نمی شود. این دستگاه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همچنین به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک حسگر اثرانگشت دقیق مجهز شده که ظرف 0.2 ثانیه قفل گشایی می شود.

از دیگر امکانات این محصول می توان به چیپست اسنپدراگون 625، دوربین های اصلی و جلویی 16 و 8 مگاپیکسلی و همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره نمود.

امکانات ذن فون 3 مکس

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این موبایل نیز همچون نسخه استاندارد بدنه ای با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - انحنای 2.5D دارد و به خاطر بهره مندی از یک باتری 4100 - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - میلی آمپر ساعتی از سوی مدیران ایسوس به یک پاوربانک - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - همراه تشبیه می شود.

نمایشگر 5.5 اینچی، چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 430 و دوربین های اصلی و جلویی 16 و 8 مگاپیکسلی هم دیگر امکانات این دستگاه را تشکیل - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - میدهند.

هر دو موبایل رونمایی شده هم اکنون به بازار ایران عرضه شده و قابل خرید هستند.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone