🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28937.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

طرح‌های پشت‌پرده سامسونگ برای توسعه دو گوشی‌ تاشوی جدید

در حالی که هنوز میزان استقبال کاربران از موبایل های گرانقیمت گلکسی فولد و میت ایکس مشخص نشده، سامسونگ در حال توسعه دو مدل دیگر از گوشی های تاشو است. بلومبرگ به نقل از منابعی که ...

در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - حالی که هنوز میزان استقبال کاربران از موبایل های گرانقیمت گلکسی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - فولد و میت ایکس مشخص - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - نشده، سامسونگ در حال - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - توسعه دو مدل دیگر از گوشی های تاشو است.

بلومبرگ به نقل از منابعی که - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - نخواسته اند نامشان فاش شود، از توسعه دو گوشی تاشوی متفاوت از مدل فولد خبر داده که یکی از آنها مثل لپ‌تاپ باز می شود و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - نسخه دیگر هم مشابه میت ایکس هواوی به سمت داخل تا می شود. سخنگوی سامسونگ در کره از واکنش به انتشار این خبر خودداری کرده است.

به گفته این منابع سامسونگ گوشی تاشویی که مثل لپ تاپ به صورت عمودی تا می - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - شود را در پاییز یا زمستان سال آتی معرفی خواهد کرد و در حال حاضر روی بهینه سازی طراحی آن تمرکز کرده است. این گجت هم فعلا از نمایشگری در بدنه بیرونی برخوردار است اما اگر پنل بیرونی گلکسی فولد با ذائقه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - کاربران جور در نیاید، امکان حذف آن وجود دارد.تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان

در صورت حذف نمایشگر بیرونی این گوشی از گلکسی فولد باریکتر خواهد بود. همچنین سامسونگ فناوری لازم برای تعبیه سنسور اثر زیر نمایشگر تاشوی این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - مدل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - را نیز در اختیار دارد.

کمپانی کره ای در عین کار روی مدل تاشو، بخشی از توانش را روی بهبود دوام نمایشگر گلکسی فولد متمرکز کرده است. صفحه نمایش این دستگاه پس از ۱۰ هزار بار باز و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - بسته شدن دچار چین خوردگی هایی می شود و سامسونگ حتی طرح هایی برای تعویض رایگان نمایشگر این دستگاه ها به عنوان خدمات پس از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - فروش روی میز دارد.

دلیل این مشکل لایه محافظی است که روی تاچ نصب شده است. برخی از شرکت کنندگان رویداد MWC دلیل نمایش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر مریوان استان کردستان - گلکسی فولد در کیس محافظ را همین مساله می دانستند اما سامسونگ علت آن را جلب توجه بیشتر به پرچمدارهای سری گلکسی اس ۱۰ عنوان کرد.

 

تماشا کنید: نگاهی به قابلیت مالتی تسکینگ گلکسی فولد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone