🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22521.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جدیدترین نسخه گوگل کروم با رفع یک باگ امنیتی مهم منتشر شد

گوگل هشدار داده که مرورگر کروم یک باگ امنیتی مهم دارد که می‌تواند امنیت میلیاردها کاربر را در معرض خطر قرار دهد. برای جلوگیری از این موضوع هم اکنون جدیدترین نسخه گوگل کروم را نصب ...

گوگل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - هشدار داده که مرورگر کروم یک باگ امنیتی مهم دارد که می‌تواند امنیت میلیاردها کاربر را در معرض خطر قرار دهد. برای جلوگیری از این موضوع هم اکنون جدیدترین نسخه گوگل کروم را نصب کنید.

گوگل اطلاعات زیادی پیرامون آسیب پذیری کروم منتشر نکرده. این آسیب پذیری با کدنام CVE-2020-6457 و با عنوان «استفاده پس از آزاد شدن» شناخته می‌شود و معمولا به معنای آن است که هکرهای می‌توانند - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - با استفاده از رم غیرقابل استفاده و آزاد در سیستم، کدهای غیرقابل اعتماد و خطرناک را اجرا کنند. این نقص امنیتی بسیار خطرناک است چرا که می‌تواند امنیت ۲ میلیارد کاربر کروم در سراسر جهان و سیستم عامل‌های مختلف شامل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - ویندوز، مک و لینوکس را به خطر بیاندازد.

این نقص توسط کارشناسان امنیتی در Sophos کشف شده، کارشناسانی که هشدار داده بودند این مشکل می‌تواند امکان کنترل سیستم از راه دور را برای مهاجمان فراهم کند. یکی از این کارشناسان، «پاول داکلین» در این رابطه اعلام کرده:

«برای تغییر جریان کنترلی در برنامه شامل ایجاد تغییر در پردازنده مرکزی برای اجرای کدهای غیرقابل اعتماد، مهاجمان می‌توانند از بیرون سیستم، حافظه را دستکاری کنند. این تغییرات بررسی‌های امنیتی مرورگر را دور می‌زنند.»

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی

این شرکت پیشنهاد کرده از آنجایی که این نقص، امنیت شمار بالایی را تهدید می‌کند، گوگل باید ابتدا یک پچ امنیتی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - منتشر و کاربران آن را نصب کنند. پس از این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - کار، گوگل می‌تواند اطلاعات بیشتری در رابطه با این آسیب پذیری منتشر کند. در همین راستا گوگل اعلام کرده کاربران سریعا جدیدترین نسخه کروم یعنی نسخه ۸۱.۰.۴۰۴۴.۱۱۳ را دانلود و نصب کنند. اگرچه بروزرسانی‌های کروم را می‌توان به صورت خودکار نصب کرد، اما کارشناسان به کاربران پیشنهاد کرده‌اند که نصب - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر فراهان استان مرکزی - شدن این آپدیت را به صورت دستی بررسی کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم هم اکنون نصب بودن نسخه جدید کروم روی سیستم خود را بررسی کنید و اگر بروزرسانی خودکار را فعال نکرده‌اید، هم اکنون آن را فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone