🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22526.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: شش اپلیکیشن برای قرار دادن موزیک روی استوری اینستاگرام

اینستاگرام سال گذشته با معرفی ویژگی Music امکان قرار دادن موزیک روی استوری ها را فراهم کرد. ولی متأسفانه این ویژگی محدودیت‌های خاص خودش را دارد، از جمله این که برای قرار دادن موزیک روی ...

اینستاگرام سال گذشته - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - با معرفی ویژگی Music امکان قرار دادن موزیک روی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - استوری ها را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - فراهم کرد. ولی متأسفانه این ویژگی محدودیت‌های خاص خودش را دارد، از جمله این که برای قرار دادن موزیک روی استوری فقط به آرشیو موسیقی‌های اینستاگرام محدود هستید و توان انتخاب از آرشیو شخصی را ندارید.

برای همین همچنان اپ‌های شخص ثالث برای قرار دادن موزیک روی استوری طرفدار دارند. در این مقاله شش مورد از بهترین این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام ابزاری اختصاصی برای خلق استوری‌های زیبای موزیکال را در اختیارتان قرار می‌دهند.

FilmoraGo

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

اپلیکیشن نام‌آشنای FilmoraGo یکی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - از ساده‌ترین ابزارهای موزیکال کردن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - استوری را دارد. شاید کمی قدیمی و از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - مد افتاده به نظر برسد، اما - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌توانید مطمئن باشید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - تمام نیازهایتان از قرار دادن موزیک روی استوری را برطرف می‌کند.

FilmoraGo چندین Preset یا فایل آماده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - برای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - گذاشتن روی ویدیو را در خودش آرشیو کرده. اما به جز این موارد می‌توانید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - آهنگ‌های مناسبتی را هم دانلود و به آرشیو اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - اضافه کنید. همچنین در قسمت Library امکان استفاده از فایل‌های شخصی‌تان را هم دارید که بیشترین استفاده را خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

FilmoraGo

سازنده: Wondershare قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - اندروید حجم: 35 مگابایت زبان:

Quik

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

Quik، اپلیکیشن ویرایش ویدیوی دوربین‌های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - گوپرو هم جزو گزینه‌های خوبیست که برای قرار دادن موزیک - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - روی استوری در اختیار دارید. کوییک به جز ابزار مناسب برای برش زدن موسیقی، انواع و اقسام انیمیشن تعویض صفحه و فونت‌های جذاب را هم در خودش دارد که با آن‌ها بتوانید یک خروجی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - بسیار زیبا و هیجان انگیز تحویل بگیرید.

به جز موزیک‌های آماده (با انیمیشن‌های اختصاصی) که هر کدام برای شرایط خاصی کاربرد دارند، امکان استفاده از موزیک‌های حافظه را هم دارید. نکته خوب در مورد کوییک اینجاست که به جز کنترل کامل روی موسیقی امکانات ویژه‌ای - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - برای انیمیشن‌ها را هم داراست که به ویدیوی شما شور و حال خاصی می‌دهند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

Quik

سازنده: GoPro قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 245 / 99 مگابایت زبان:

InShot

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

اگر برای قرار دادن موزیک روی استوری به اپ پیشرفته‌تری نیاز داشتید، InShot می‌تواند رضایت خاطرتان را جلب کند. ساختار لایه‌ای اپلیکیشن (مثل ادوبی پریمیر در رایانه) امکانی فراهم کرده که تسلط بسیار بالایی روی موسیقی داشته باشید.

به غیر از موسیقی‌های جذاب پیش‌فرض که در کالکشن آمده می‌توانید از فایل‌های خودتان در حافظه هم استفاده کنید؛ دقیقا تعیین کنید که موسیقی از چه ثانیه‌ای شروع شود یا صدای پس‌زمینه چقدر بلند باشد. حتی امکانی فراهم شده که صدای خودتان را ضبط و به شکل دکلمه به ویدیویتان اضافه کنید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

InShot

سازنده: .InShot Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 110 / 30 مگابایت زبان:

VideoShow

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

مزیت استفاده از Video Show امکان اضافه کردن چندین فایل موسیقی است. این - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - اپلیکیشن امکانات بسیار جالبی دارد که به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - ندرت در نمونه‌های مشابه پیدا می‌کنید. به عنوان مثال قابلیتی در آن هست که اجازه می‌دهد موسیقی دلخواهتان را از ویدیوها بیرون بکشید و در استوری‌هایتان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - استفاده کنید.

به غیر از این آرشیو موسیقی خود Video Show هم مطمئنا توجه‌تان را جلب خواهد کرد. اپلیکیشن یک منو را به کلی به موزیک اختصاص داده که می‌توانید در آن بگردید و بسته به سبک موزیک دلخواهتان را انتخاب کنید. اکثر امکانات این اپ به طور رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرند و این یکی دیگر از مزایایش به شمار می‌آید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

VideoShow

سازنده: EnjoyMobi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 208 / 24 مگابایت زبان:

VivaVideo

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

اپلیکیشن VivaVideo امکاناتی مشابه Video Show دارد، هر چند که رابط کاربری‌اش به شلوغی رقیب نیست و کمی ساده‌تر و سرراست‌تر کارتان را در آن پیش می‌برید. درست مثل سایر اپلیکیشن‌ها هم امکان استفاده از موزیک‌های آماده را دارید و هم فایل‌ها حافظه. ساختار لایه‌ای اپلیکیشن هم تسلط بالایی روی ویرایش موسیقی به شما می‌دهد ضمن این که امکان ویژه اضافه کردن دکلمه به ویدیو‌ها را هم خواهید داشت.

VivaVideo خروجی‌هایش را با واترمارک تحویل می‌دهد. اگر دوست ندارید این واترمارک را در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - گوشه صفحه ببینید لازم است نسخه حرفه‌ای اپلیکیشن را خریداری کنید.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

VivaVideo

سازنده: .QuVideo Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 268 / 55 مگابایت زبان:

Adobe Premiere Rush

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

اکثر افرادی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - که با ادوبی پریمیر کار کرده‌اند، نمی‌توانند راحت از آن دل بکنند. اگر شما هم جزو طرفداران این نرم‌افزار فوق‌العاده هستید، باید بگویم که اپلیکیشن موبایل پریمیر هم از بعضی جهات دست کمی از نسخه رایانه‎‌اش ندارد.

پریمیر راش به غیر از ارائه امکانات روتین چند قابلیت ویژه هم در آستین دارد، به عنوان مثال استفاده از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - هوش مصنوعی برای تنظیم صدای ویدیو و امکان میکس کردن حرفه‌ای. همه این‌ها در کنار سیستم لایه‌ای ویرایش و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - البته همگام‌سازی پروژه بین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - گوشی و رایانه باعث شده که پریمیر راش به یک اپلیکیشن استثنایی تبدیل شود.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان

Adobe Premiere Rush

سازنده: .Adobe - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهرضا استان اصفهان - عامل: iOS و اندروید حجم: 454 / 84 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone