🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22523.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

توسعه الگوریتمی که رابط مغز-کامپیوتر را پایدار می‌سازد

برخی از آسیب‌های جدی به سیستم اعصاب امکان پیاده روی، رانندگی و حرکات دیگر را از افراد سلب می کند. هرچند این افراد کماکان توان تصور چگونگی اجرای حرکات و اراده آنرا دارند اما به ...

برخی از آسیب‌های جدی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - به سیستم اعصاب امکان پیاده روی، رانندگی و - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - حرکات دیگر را از افراد سلب می کند. هرچند این افراد کماکان توان تصور چگونگی اجرای حرکات و اراده آنرا دارند اما به خاطر ناتوانی در کنترل ماهیچه‌ها بدن پاسخی به این خواسته نمی‌دهد.

اینجاست که رابط مغز-کامپیوتر (BCI) وارد شده و تفکر این افراد را با پایش رکوردهای عصبی به حرکات خاصی تبدیل می‌کند. یکی از مشکلات این سیستم‌ها نیاز به باز تنظیم مجدد بین حرکات ساده است. ناپایداری موجود در - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - رابط‌های مغز-کامپیوتر باعث می‌شود که فرد معلول پس از مدتی امکان کار با دستگاه را تا زمان تنظیم دوباره توسط تکنسین نداشته باشد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان

تیمی از محققان دانشگاه‌های - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - «کارنگی ملون» و «پیتسبورگ» برای - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - رفع این مشکل الگوریتمی توسعه داده‌اند که این تنظیمات را پایدار کرده و آنها را از کالیبره دستگاه بین حرکات مختلف بی نیاز می سازد. «ویلیام بیشاپ»، محقق - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - «Janelia Farm » در این باره می‌گوید:

«تصور کنید که هر بار برای اینکه موبایل درست کار کند مجبور به - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - کالیبره صفحه لمسی باشید. این همان مشکلی است که فناوری BCI دارد و کاربران بارها مجبور - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - به تنظیم مجدد آن می‌شوند.»

آنچه که این تیم در حال توسعه آن هستند یک الگوریتم یادگیری ماشینی است که سیگنال‌های متغیر را دریافت کرده و با پایدارسازی تغییرات فرد را از تنظیم دوباره دستگاه بی‌نیاز می‌کند.

به گفته Alan Degenhart، محقق پسادکترا در دانشگاه کارنگی با استفاده از الگوریتم می‌توان تعداد متفاوتی از نورون‌ها را دریافت کرده و از - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر پاوه استان کردستان - اطلاعات آنها برای ترسیم تصویری کلی از آنچه در مغز می گذرد، بهره برد. بدین ترتیب BCI حتی در صورت ناپایداری عصبی هم کالیبره می‌ماند.

این نوع از فرایندهای خود کالیبره سازی از مدت ها قبل هدفی مهم در حوزه پروتزهای عصبی بوده و کمک زیادی به بهبود زندگی معلولان خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone