🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37860.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مسدود شدن برخی سرویس های گوگل در روسیه به دنبال فیلترینگ تلگرام

بر اساس ادعای پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در پی فیلترینگ این پیام رسان در روسیه، نزدیک به 18 میلیون آدرس IP مسدود شده. اکنون گوگل تأیید کرده که در پی این اتفاق برخی از سرویس ...

بر اساس ادعای پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، در پی فیلترینگ این پیام رسان در روسیه، نزدیک به 18 میلیون آدرس IP مسدود شده. اکنون گوگل تأیید کرده که در پی این اتفاق برخی از سرویس هایش در روسیه با اختلال مواجه شده است.

در هفته های اخیر بارها بحث فیلترینگ تلگرام در روسیه مطرح شده بود و در نهایت با صدور حکم دادگاه برای فیلترینگ فوری، این شبکه اجتماعی با محدودیت هایی روبرو شد. در پی فیلتر شدن بسیاری از آدرس های IP خارجی مرتبط با سرورهای آمازون و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - گوگل که توسط تلگرام مورد استفاده قرار می گرفت، بسیاری از کاربران خبر از اختلال در سایر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - سرویس های مرتبط با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - سرورهای خارجی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - (از جمله تماس صوتی وایبر و برخی سایت ها) دادند.

بنا بر اعلام سخنگوی گوگل، سرویس هایی از جمله جیمیل، جستجو و برخی اعلان های اپ های اندروید در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - روسیه با - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - مشکل مواجه شده اند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - برخی از کاربران به تعدادی از خدمات این کمپانی دسترسی ندارند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل

وبسایت تک کرانچ در این باره گفته که در هفته قبل بارها در تلاش برای ارتباط با گوگل جهت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - بررسی شرایط مرتبط با فیلترینگ تلگرام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - بوده اند و این اولین باری است که گوگل به آنها پاسخ داده و اطلاعاتی را در مورد این موضوع در اختیارشان قرار داده است.

با این حال برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند که روسیه نمی تواند مسدودیت های تصادفی در اینترنت را ادامه دهد، زیرا این کشور تمایلی به تحریب چهره اش در بین جوامع بین المللی ندارد.

فراموش - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - نکنیم که جام جهانی فوتبال سال 2018 در روسیه و از 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد و به نظر نمی رسد که حکومت روسیه علاقه داشته باشد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - که توریست ها با عدم دسترسی به سرویس های گوگل در این کشور روبرو شوند.

در ایران نیز ماه ها است که  سایه فیلترینگ بر سر تلگرام سنگینی می کند و این فرض وجود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - دارد که در صورت فیلترینگ این پیام رسان در کشورمان، بعضی از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سرعین استان اردبیل - سرویس‌های گوگل و برخی از شرکت های دیگر با اختلال مواجه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone